چگونه کارشناس فروش تجهیزات شبکه و راهکارهای امنیت فناوری اطلاعات شویم؟

برخی از کارجویان علاقه مند به استخدام در حوزه بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می پرسند که چگونه یک کارشناس فروش تجهیزات شبکه و مشاور متخصص در امور فروش راهکارهای امنیت فناوری اطلاعات شویم؟ اگر به جذب در حوزه فروش و مشاوره راهکارها و تجهیزات امنیت شبکه علاقه مند هستید، مطالعه مطلب آموزشی زیر می تواند به شما کمک کند و پروسه دعوت به همکاری شما در سازمان ها و شرکت های ارائه دهنده راهکارهای و سخت افزار سروری و دستگاه های حوزه IT و ICT را راحت تر نماید.

چگونه یک کارشناس خبره فروش تجهیزات شبکه و راهکارهای امنیت اطلاعات شویم؟

تمامی کمپانی های بزرگ جهان در حوزه فروش محصولات، مشاوره فروش، ارائه راهکار، مشاوره معماری، پشتیبانی فروش محصولات شرکت و ... دوره های تخصصی و کورس های آموزشی Learning Education Course خودشان را دارند. سیسکو، اچ پی ای، جونیپر، دل ، برآکید، مایکروسافت، وی ام ویر و بطورکلی تقریبا هر شرکتی که محصول یا راه حلی برای ارائه در حوزه سخت افزار، نرم افزارو شبکه دارد.

چگونه کارشناس فروش تجهیزات شبکه و راهکارهای امنیت فناوری اطلاعات شویم؟

اگر می خواهید کارشناس فروش تجهیزات Cisco شوید می بایست دوره های آموزشی دستگاه ها و سخت افزارهای شرکت سیسکو را چه به صورت حضوری و یا چه به صورت سلف استادی Self Study گذرانده باشید و آشنایی کامل با این تجهیزات سوئیچ و روتر شبکه داشته باشید تا بتوانید مشاور خوبی در زمینه راه کارهای فناوری اطلاعات و امنیت شبکه منطبق با این تجهیزات سروری زیرساخت شبکه را داشته باشید.

پرواضح است که شما در حوزه سرویسهای آی تی، زمانی می توانید متخصص فروش راهکارهای مجازی سازی Vmware شوید که به تکنولوژی Virtualization و مفاهیم آن تسلط کافی داشته باشید. در مورد سرورها Server و دستگاه های ذخیره سازی Storage های شرکت HP و دل Dell و EMC و ... نیز چنین است. گذراندن کورس های آموزشی مختص به این دوره های بازاریابی دیجیتال و فروش اینترنتی می تواند شما را به یک کارشناس خبره فروش سخت افزار و سرور و مشاور باتجربه در حوزه فروش تجهیزات امنیت شبکه و راهکارهای وابسته به آن نماید.

ساده ترین شیوه آموزش بازاریابی و فروش تجهیزات شبکه و امنیت اطلاعات

برای کسب اطلاع از این دوره ها و ارتقاء دانش در حوزه های فروش و پشتیبانی که هم یک علم می باشد و هم به نوعی هنر و تخصص با کلمات ذیل در گوگل جستجو کنید:
Sales Manager Course
Sales jobs
Support Technician jobs
Support technician course
Sales Engineer
Sales Director
فقط قبل این عبارات نام شرکت مورد نظر خود را تایپ بفرمائید مثلا برای سیسکو
Cisco Sales manager training
یا
Cisco sales manager course

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟