بهترین سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران در زمینه علوم کامپیوتری

بهترین سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران در زمینه مشاغل علوم کامپیوتری جهت ثبت آنلاین آگهی استخدام کارفرمایان و ایجاد رزومه شغلی اینترنتی کارجویان در سریع ترین زمان ممکن

 

سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران

پیدا کردن شغل مناسب بر اساس رشته و مهارت های کارجویان یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه می باشد. همچنین جذب نیروی متخصص و کارآمد امری بسیار مهم در سیستم کاری شرکت ها و سازمان ها به شمار می رود.

در جامعه امروز سایت های کاریابی و استخدامی بسیاری بر بستر وب و اینترنت راه اندازی شده اند تا بتوانند نیازهای بازار کار را در زمینه تامین سرمایه انسانی برآورده سازند. اما مسئله ای که حائز اهمیت است آمار بازدید سایتها و نیط تخصصی بودن اینگونه سامانه ها می باشد. ادامه قصد داریم بهترین و معتبرترین سایت کاریابی و استخدامی کشور ایران در زمینه تخصصی علوم کامپیوتری را به کارجویان و کارفرمایان محترم معرفی نماییم.

بهترین سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران در زمینه مشاغل علوم کامپیوتری جهت ثبت آنلاین آگهی استخدام کارفرمایان و ایجاد رزومه شغلی اینترنتی کارجویان در سریع ترین زمان ممکن

بهترین سایت استخدامی کشور ایران در زمینه علوم کامپیوتری

سایت کامپیوتر جابز یکی از بهترین و پربازدیدترین سامانه های کاریابی و استخدامی در کشور ایران می باشد که به شکل کاملا تخصصی مشاغل و بازار کار علوم مختلف کامپیوتر و فناوری اطلاعات را پوشش داده و سهم انکار ناپذیری در شغل یابی متقاضیان کار و نیز تامین نیروهای مورد نیاز سازمان ها، شرکت ها و استارتاپ ها دارد.

روزانه تعداد قابل توجهی آگهی استخدام توسط کارفرمایان در این سایت منتشر شده و کارجویان بازدیدکننده بسیاری نیز رزومه کاری خود را در آن ثبت می کنند. از این جهت کامپیوتر جابز با برخورداری از بانک اطلاعاتی قوی به یکی از قدرتمندترین سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران در زمینه علوم کامپیوتری تبدیل شده است.

سایت کامپیوتر جابز یکی از بهترین و پربازدیدترین سامانه های کاریابی و استخدامی در کشور ایران می باشد که به شکل کاملا تخصصی مشاغل و بازار کار علوم مختلف کامپیوتر و فناوری اطلاعات را پوشش داده و سهم انکار ناپذیری در شغل یابی متقاضیان کار و نیز تامین نیروهای مورد نیاز سازمان ها، شرکت ها و استارتاپ ها دارد.

ثبت رزومه در بهترین سایتهای کاریابی و استخدام علوم کامپیوتری

کارجویان گرامی به دو روش می توانند رزومه خود را در یکی از بهترین سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران در زمینه علوم کامپیوتری ثبت نمایند. روش نخست بدون عضویت در سایت و تنها به عنوان بازدیدکننده می توانید رزومه خود را در سایت کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز ثبت کنید. برای اینکار از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده تا صفحه فرم رزومه باز شود در این صفحه با تکمیل اطلاعات فردی و تخصصی و کلیک بر روی ذخیره رزومه می توانید رزومه شغلی خود را در سایت کامپیوتر جابز ثبت نمایید.

اما روش دوم ایجاد رزومه در کامپیوتر جابز که به شما امکان تایید آگهی های استخدامی ثبت شده در سایت و ارسال رزومه به صورت خودکار به کارفرمایان را می دهد، این است که ابتدا در سایت کاریابی و استخدام مشاغل کامپیوتر ComputerJobs عضو شوید. لذا باید از منوی کارجو، بر روی زیرمنوی ثبت نام کارجو کلیک کرده تا وارد صفحه ثبت نام کاربران شوید، در اینجا باید نقش کاربر را کارجو انتخاب کرده و با تکمیل سایر اطلاعات بر روی دکمه ثبت نام در سایت کلیک کنید.

اکنون می توانید به مانند روش اول رزومه خود را در کامپیوتر جابز ثبت کرده تا در سایت منتشر شده و در دسترس کارفرمایان قرار گیرد و آنها با بررسی رزومه ها و در صورت داشتن شرایط استخدام با شما جهت همکاری دعوت به عمل آورند.

 

درج آگهی استخدام در سایت کاریابی مشاغل کامپیوتر

کافرمایان محترم نیز می توانند برای استخدام نیروی متخصص، می توانند به دو طریق آگهی استخدام فرصت های شغلی در زمینه علوم کامپیوتری را در بهترین سایتهای کاریابی و استخدامی کشور ایران ثبت کنند تا فرد مناسب خود را از میان هزاران کارجوی بازدیدکننده و عضو سایت جذب نمایند.

شیوه نخست بدین ترتیب است که بدون ثبت نام در سایت و فقط به عنوان بازدیدکننده می توانند از منوی کارفرما زیرمنوی ثبت آگهی استخدام را انتخاب نمایند. در این حالت صفحه ای باز خواهد شد که در بخش بالایی آن اطلاعات کسب و کار قرار گرفته و در بخش پایینی فرم اطلاعات شغل واقع شده است. کارفرما با تکمیل این دو فرم و کلیک بر روی دکمه ذخیره شغل آگهی استخدامی اش را در سایت کامپیوتر جابز ثبت می کند.

روش دوم اما از طریق ثبت نام در سایت صورت می پذیرید، بدین گونه که ابتدا از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت نام کارفرما کلیک کرده تا وارد صفحه ثبت نام کاربران شوند حالا با تکمیل اطلاعات موجود و ثبت آن عضویت کارفرما در سایت انجام خواهد شد و یک پنل کاربری به وی داده خواهد شد که می توانند در اواسط صفحه بر روی کسب و کار جدید کلیک کرده تا صفحه اطلاعات کسب و کار باز شود.

اکنون با پر کردن اطلاعات کسب و کار و ذخیره آن می توانند از منوی کارفرما با انتخاب زیرمنوی ثبت آگهی استخدام وارد صفحه اطلاعات شغل شوند و بر اساس نیازمندیهای فرصت شغلی خود آن پر کرده و در ویرایشگر صفحه متن آگهی استخدام خود را نوشته تا با کلیک بر دکمه ذخیره شغل آگهی استخدامی کارفرما ثبت و در بهترین سایت کاریابی در زمینه علوم کامپیوتری منتشر شود.

مزیت این روش بر شیوه نخست امکانات بسیاری است که با ثبت نام در سایت به کارفرما داده خواهد شد برخی از این قابلیت ها، ویرایش آگهی استخدامی ثبت شده و نیز جستجوی رزومه های کارجویان می باشد.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟