کارشناس مالتی مدیا کیست و وظایفش چیست؟

برای درک بهتر شما از اینکه کارشناس مالتی مدیا کیست و وظایفش چیست؟ و نیز جهت آشنایی شما با مهارت های متخصص طراحی چند رسانه ای و وضعیت بازار کار و حقوق و درآمد در فرصت های شغلی آن، این مطلب را در سایت قرار داده ایم.

کارشناس طراحی چند رسانه ای کیست و وظایفش چیست؟

کارشناس مالتی مدیا چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

موارد کاربرد مالتی مدیا کدامند؟

بازار کار و فرصت های شغلی طراحی چند رسانه ای چگونه است؟

میزان حقوق و درآمد متخصص مالتی مدیا چقدر است؟

 

کارشناس طراحی چند رسانه ای کیست و وظایفش چیست؟

کارشناس مالتی مدیا یا همان طراحی چند رسانه ای کسی است که در صنعت تبلیغات پیامی را با بهره گیری از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی منتقل سازد.

متخصص طراحی چند رسانه ای برای انجام وظایفش از نرم افزارهای مالتی مدیا جهت تولید تصاویر متحرک که ممکن است موزیک و یا گفتار نیز داشته باشد بهره می برد.

برای درک بهتر شما از اینکه کارشناس مالتی مدیا کیست و وظایفش چیست؟ و نیز جهت آشنایی شما با مهارت های متخصص طراحی چند رسانه ای و وضعیت بازار کار و حقوق و درآمد در فرصت های شغلی آن، این مطلب را در سایت قرار داده ایم.

کارشناس مالتی مدیا چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

یک نیروی کارشناس مالتی مدیا باید از مهارت های حرفه ای زیر برخوردار باشد تا بتواند در بازار کار حوزه طراحی چند رسانه ای موفق باشد و به استخدام شرکت های معتبر در آید.

آشنایی با پریمیر یا نرم افزار مشابه
تسلط بر نرم افزار گرافیکی فتوشاپ
مسلط به نرم افزارهای مالتی مدیا
آشنایی با طراحی وب سایت
آشنایی با CMS های معروف

یک نیروی کارشناس مالتی مدیا باید از مهارت های حرفه ای زیر برخوردار باشد تا بتواند در بازار کار حوزه طراحی چند رسانه ای موفق باشد و به استخدام شرکت های معتبر در آید.

موارد کاربرد مالتی مدیا کدامند؟

مالتی مدیا کاربردهای فراوانی نسبت به اهداف مورد نظر تهیه کننده و کاربر دارد، ولی از متداول ترین موارد استفاده از آن مواردی است که در زیر به آنها اشاره شده است:

ارائه و معرفی محصولات تجاری جهت نمایش کامل محصول و یا دستورالعمل استفاده از محصول
معرفی شرکت، مجازی سازی کارخانجات ، خطوط تولید ، سیستم های پردازشی و کنترلی
ارائه بانک های اطلاعاتی صوتی و تصویری و آرشیو های اطلاعاتی
معرفی یا ارائه کتاب بصورت الکترونیکی
بنرهای تبلیغاتی، اینتروها و انیمیشن های گوناگون

 

بازار کار و فرصت های شغلی طراحی چند رسانه ای

طراحی چند رسانه ای یک رشته جدید در دانشگاه ها محسوب می شود و فارغ التحصیلان این حوزه و متخصص مالتی مدیا می توانند در بازار کار در فرصت های شغلی طراحی وب سایت و گرافیک، برنامه نویسی رایانه ای، کارشناس و مشاور تبلیغات تمامی شرکت های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی، از جمله صدا و سیما، کانون های تبلیغاتی، شرکت های طراحی گرافیک کامپیوتری و طراحی انیمیشن استخدام شوند.

طراحی چند رسانه ای یک رشته جدید در دانشگاه ها محسوب می شود و فارغ التحصیلان این حوزه و متخصص مالتی مدیا می توانند در بازار کار در فرصت های شغلی طراحی وب سایت، برنامه نویسی رایانه ای، کارشناس و مشاور تبلیغات تمامی شرکت های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی، از جمله صدا و سیما، کانون های تبلیغاتی، شرکت های طراحی گرافیک کامپیوتری و طراحی انیمیشن استخدام شوند.

میزان حقوق و درآمد متخصص مالتی مدیا

مهمترین فاکتور در تعیین میزان حقوق و درآمد کارشناس مالتی مدیا تخصص و نوع فعالیت فرد در بازار کار است. شرکتی که متخصص طراحی چند رسانه ای در آن مشغول به کار است، توانایی ها و تجربه کارمند مولتی مدیا از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار در مقدار دستمزد کارشناس این حوزه می باشد.

بر اساس شواهد موجود می توان کمترین میزان حقوق متخصص مالتی مدیا را 3,500,000 و بیشترین مبلغ دریافتی او را حدود 15 میلیون تومان در ماه در نظر گرفت.

 

یکی از موقعیت های شغلی که کارشناس مالتی مدیا می تواند در آن شغل استخدام شود، طراحی گرافیک است. برای آشنایی کامل علاقمندان به فعالیت در این زمینه کاری مطلب معرفی شغل نیروی طراح و گرافیست و وظایف آن را مطالعه نمایید.

 

کامل تر کردن این نوشتار با ثبت نظر

فارغ از اینکه شما کارفرما، کارجو یا شاغل در این حرفه هستید، اگر در این زمینه تجربه دارید و احساس می کنید که می توانید شرح وظایف بیشتر و مفید تری را در این باره مطرح نمایید تا مورد استفاده علاقه مندان این حوزه قرار بگیرد، از شما خواهشمندیم که برای تکمیل اطلاعات این بخش، نظر و پیشنهاد خود در رابطه با اینکه کارشناس مالتی مدیا کیست و وظایفش چیست؟ را در انتهای این مطلب ثبت نمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟