سایت دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور

در این مقاله سعی کرده ایم شما عزیزان را با سایت دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور که یکی از بهترین سامانه های کاریابی فریلنسری و مشاغل برونسپاری است آشنا کنیم.

دورکاری چیست و نیروی دورکار کیست؟

مزایای انجام پروژه ای به صورت کار از راه دور برای کارفرما و کارجو چیست؟

بهترین سایت دورکاری و برون سپاری پروژه کدام است؟

شغل دورکاری و پروژه ای را از کدام سایت جستجو کنیم؟

ثبت رزومه متقاضیان دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور چگونه است؟

 

دورکاری چیست و نیروی دورکار کیست؟

دورکاری به موقعیت شغلی اطلاق می گردد که قابلیت و امکان انجام آن در خارج از محیط کار شرکت یا سازمان و در مکان های مختلف نظیر خانه یا یک مرکز محلی وجود دارد. در حقیقت دورکاری روشی منعطف در کار کردن می باشد که شامل دامنه گسترده ای از امور کاری و همه آن ‌چه را که امکان فعالیت در بخش مهمی از زمان کاری، در مسافتی دور از کارفرما یا دور از مکان مرسوم کار را دارند می شوند. امکان دارد دورکاری بر اساس کار تمام وقت یا پاره وقت از سوی متقاضی کار پذیرفته شود و در بیشتر موارد پردازش الکترونیکی اطلاعات و استفاده از ارتباطات راه دور جهت برقراری ارتباط میان فرد و سازمان را در بر می گیرد.

در این مقاله سعی کرده ایم شما عزیزان را با سایت دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور که یکی از بهترین سامانه های کاریابی فریلنسری و مشاغل برونسپاری است آشنا کنیم.

به کسی نیروی دورکار یا فریلنسر می گویند که به صورت پروژه ای و برای خود از راه دور کار می کند. دورکاران از طریق ایمیل، تلفن، نمابر و کامپیوتر و لپ تاپ جهت تماس و ارتباط با سازمان خود بهره می برند.

 

مزایای انجام پروژه ای به صورت کار از راه دور برای کارفرما و کارجو

دورکاری مزایای بسیاری چه برای کارجو و نیروی کار از راه دور پروژه ای و چه کارفرما و صاحب کسب و کار دارد که در ادامه این مطلب سایت به آن ها اشاره می کنیم.

کسانی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند بین پیشنهادات و کارفرمایان مختلف حق انتخاب دارند و می توانند در هر زمان و مکانی که تمایل دارند کار کنند. نیاز به دادن هزینه برای مکان خاصی برای قبول کار ندارند و در منزل هم امکان انجام فعالیتشان وجود دارد. درآمد نیرو های دورکار بستگی به مقدار کاری که انجام می دهند دارد و می ‌توانند با گرفتن پروژه ‌های بیشتر و تخصصی ‌تر، درآمد بسیار بالایی کسب کنند و حتی از نیروهایی که در استخدام شرکت ها هستند با سرعت بالایی پیشی بگیرند.
اما مزایای استخدام افراد به صورت دورکاری و پروژه ای برای کارفرما این است که به دلیل رقابتی که بین نیروهای دورکار برای انجام پروژه وجود دارد، صاحبان پروژه می توانند با هزینه کمتر آن را به اتمام برسانند.

کارفرما در سیستم پذیرش نیروی دورکار مجبور نیست که کارمندان زیادی استخدام کند و حقوق ماهیانه ثابتی پرداخت نماید تا چنانچه در بخشی از کارش مشکلی رخ داد آن ها بتوانند آن را حل کنند. بلکه می تواند هر زمان که احتیاج دارد و به صورت پروژه ای با نیروی دورکار متخصص ارتباط  بگیرد و تنها جهت انجام همان پروژه به آن ها حقوق پرداخت کند.

دورکاری مزایای بسیاری چه برای کارجو و نیروی کار از راه دور پروژه ای و چه کارفرما و صاحب کسب و کار دارد که در ادامه این مطلب سایت به آن ها اشاره می کنیم.

آشنایی با سایت دورکاری و برون سپاری پروژه

یکی از اهداف سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ComputerJobs با هدف فراهم نمودن بستری ایمن برای دورکاری و برون سپاری پروژه برای کارجویان و علاقمندان به این شیوه کار می باشد، تا کارفرمایان و دارندگان مشاغل بزرگ و کوچک، کارآفرینان بتوانند به سادگی از میان کارجویان نیروی کار متخصص خود را برای انجام کلیه پروژه هایی که امکان انجام آنها از طریق دورکاری و کار راه دور وجود دارد استخدام نمایند.

در سایت کاریابی و استخدام مشاغل کامپیوتر این امکان را به کارفرمایان محترم داده است تا با ثبت نام در آن هنگام درج آگهی، نوع شغل را دورکاری و یا پروژه ای انتخاب نموده تا کارجویانی که علاقمند به دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور هستند با جستجوی نوع شغل به سادگی آن آگهی را دیده و با تایید این جاب رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال نمایند.

اگر بخواهیم به برخی از فرصت های شغلی که در سایت کامپیوتر جابز به صورت دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور قرار گرفته است اشاره کنیم می توان به مشاغلی مانند برنامه نویسی وب، طراحی وب سایت، طراحی و برنامه نویسی موبایل اندروید و iOS، طراحی گرافیک، تولید محتوا، نگارش و ترجمه متن، ارائه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و ... اشاره کرد.

یکی از اهداف سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ComputerJobs با هدف فراهم نمودن بستری ایمن برای دورکاری و برون سپاری پروژه برای کارجویان و علاقمندان به این شیوه کار می باشد.

سایت جستجوی شغل دورکاری و پروژه ای

برای جستجوی شغل دورکاری و کار پروژه ای از راه دور می توانید در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز از منوی استخدام بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک نمایید. در صفحه پیش رو فرمی برایتان به نمایش در می آید که لازم است تا در فیلدهای دسته بندی مشاغل و زیرمجموعه های آن گزینه ای که در آن تخصص دارید را برگزیده و در فیلد نوع شغل گزینه دورکاری و یا پروژه ای را انتخاب کنید و در انتها بر روی دکمه جستجوی شغل کلیک کنید.

برای جستجوی شغل دورکاری و کار پروژه ای از راه دور می توانید در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز از منوی استخدام بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک نمایید.

حالا با توجه به انتخاب شما فهرستی از مشاغل دورکاری و یا پروژه ای کار از راه دور مرتبط با کامپیوتر و آی تی به شما نشان داده می شود و با کلیک بر روی آن می توانید شرح آگهی استخدام مربوطه مشاهده کرده و اقدام به ارسال رزومه برای کارفرمای موردنظر کنید.

 

ثبت رزومه متقاضیان دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور

متقاضیان دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور پیش از ارسال رزومه برای کارفرما بایستی اقدام به ثبت یک رزومه شغلی در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز طبق یکی از دو روش زیر نمایند.

شیوه نخست ثبت رزومه نیروی دورکار و پروژه ای بدون ثبت نام در سایت و فقط به عنوان بازدیدکننده امکان پذیر است که کارجویان می توانند بر روی منوی کارجو و زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده تا وارد صفحه رزومه شوند. در این صفحه اطلاعات خواسته شده نظیر عنوان شغل دورکاری مورد نظر، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه را تکمیل نموده و در فیلد نوع شغل نیز گزینه دورکاری و یا پروژه ای را انتخاب کنید و پس از تکمیل سایر اطلاعات خواسته شده بر روی دکمه ذخیره رزومه کلیک نمایید تا رزومه و مشخصات شما در سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز ثبت شود.

متقاضیان دورکاری و انجام پروژه ای کار از راه دور پیش از ارسال رزومه برای کارفرما بایستی اقدام به ثبت یک رزومه شغلی در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز طبق یکی از دو روش زیر نمایند.

روش دوم ثبت رزومه به عنوان کارجوی دورکاری و علاقمند به انجام کار پروژه ای از راه دور اینگونه است که ابتدا متقاضیان کار به عضویت سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز از طریق منوی کارجو و زیرمنوی ثبت نام کارجو در می آیند.

اکنون می توانند مثل روش اول از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده تا به صفحه مربوط به فرم رزومه شغلی راه یابند و با پر کردن و ذخیره فرم موجود رزومه خود را در سایت کاریابی آنلاین مشاغل کامپیوتری ComputerJobs به عنوان یک نیروی جویای کار دورکاری و یا پروژه ای ثبت کنند و آن را برای هر تعداد کارفرمایی که آگهی استخدام نیروی دورکار داده اند ارسال کنند.

 

متقاضیان کار از راه دور و فریلنسری برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی استخدام در اینگونه مشاغل می توانند مطلب سایت پیدا کردن شغل و کار آنلاین به صورت پروژه ای و دورکاری را مطالعه فرمایند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟