چگونه به عنوان کارآموزی برنامه نویسی در شرکتهای نرم افزاری استخدام شویم؟

چگونه به عنوان کارآموزی برنامه نویسی در شرکتهای نرم افزاری استخدام شویم و اینکه افراد کارآموز برنامه نویسی و برنامه نویسان مبتدی چطور حرفه ای می شوند سوالاتی است که پاسخ آنها را در این مطلب دریافت خواهید نمود.

برای کارآموزی برنامه نویسی در شرکتهای نرم افزاری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چگونه به عنوان کارآموز برنامه نویس در شرکتهای برنامه نویسی استخدام شویم؟

آگهی های کارآموزی برنامه نویسی در شرکت های نرم افزاری را در کجا جستجو کنیم؟

چگونه به عنوان کارآموز برنامه نویس برای شرکتهای نرم افزاری رزومه ارسال کنیم؟

 

کارآموزی برنامه نویسی شروع برنامه نویس حرفه ای شدن

اگر علاقمند به فعالیت در حوزه مهندسی نرم افزار هستید یا تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید و قصد دارید در زمینه برنامه نویسی وارد بازار کار شوید، باید در شروع راه خاک بخورید و مدتی را به عنوان کارآموز برنامه نویس در شرکت های نرم افزاری فعالیت نمایید تا پس از گذراندن دوره کارآموزی تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای شوید و امکان استخدام را برای خود فراهم سازید.

چگونه به عنوان کارآموزی برنامه نویس در شرکتهای نرم افزاری استخدام شویم و اینکه افراد کارآموز برنامه نویسی و برنامه نویسان مبتدی چطور حرفه ای می شوند سوالاتی است که پاسخ آنها را در این مطلب دریافت خواهید نمود.

نکات مهم برای کارآموزی برنامه نویسی در شرکتهای نرم افزاری

یکی از نکات مهم و تاثیرگذاری که برای کارآموزی برنامه نویسی در شرکتهای نرم افزاری باید بدان توجه کنیم این است که با توجه به پراکندگی گسترده حوزه نرم افزار مسیر خود را تعیین کنید و بدانید در کدامیک از زمینه های برنامه نویسی مثل برنامه‌ نویسی وب، برنامه‌ نویسی موبایل، برنامه نویسی شبکه، برنامه ‌نویسی سیستم و ... می خواهید کار کنید و درآن حوزه حرفه ای شوید.

نکته بعدی این است که هرگز در انتخاب شرکتی که می خواهید به عنوان کارآموز برنامه نویسی فعالیت کنید عجله نکنید و سر فرصت و با جستجو و آشنایی با شرکتهای برتر نرم افزاری یک شرکت معتبر و مناسب را برای سپری کردن دوره کارآموزی انتخاب کنید و رزومه و مشخصات خود را برای آن ها ارسال کنید.

همواره سعی در یادگیری زبان های برنامه نویسی داشته باشید و فکر نکنید که حالا که فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر یا فناوری اطلاعات IT هستید و کلاس های برنامه نویسی را گذرانده اید به یک برنامه نویس حرفه ای بدل شده اید. شما تاره در شروع کار برنامه نویسی هستید و باید خیلی چیزها بیاموزید.

نکات مهم برای کارآموزی برنامه نویس در شرکتهای نرم افزاری

رزومه‌ مناسب و استاندارد یک برنامه ‌نویس تهیه کنید و در رزومه خود روی اموری که بلد هستید زوم کنید.

از تجربیات برنامه نویسانی که در کنار شما هستند و با آنها ارتباط دارید استفاده کنید.

همیشه سعی کنید به روز باشید و با جدیدترین فناوری های برنامه نویسی آشنا باشید و سایت ها و شبکه های اجتماعی مرتبط با برنامه نویسی را پیگیری نمایید.

در صورتی به عنوان یک کارآموز برنامه ‌نویس از شما جهت انجام مصاحبه استخدامی دعوت به عمل آمد، در روز استخدام خود را مشتاق و با انگیزه نشان دهید.

 

چگونه به عنوان کارآموز برنامه نویس در شرکتهای برنامه نویسی استخدام شویم؟

اما برای اینکه بتوانید به عنوان کارآموز برنامه نویس شرکتهای معتبری را برای دوره کارآموزی برنامه نویسی انتخاب کنید مناسب ترین شیوه جستجو در سایت های کاریابی آنلاین است. بهترین سایتی که می توان شرکت های پذیرنده نیروی کارآموز را در آن یافت، سامانه کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز می باشد.

چگونه به عنوان کارآموز برنامه نویس در شرکتهای برنامه نویسی استخدام شویم

این سایت همواره سعی در کمک به انتخاب مناسب ترین مسیر برای کارآموزان برنامه نویسی داشته است. از طرفی هر روز شرکت های نرم افزاری بسیاری در این سایت نسبت به ثبت آگهی استخدام کارآموز برنامه نویسی در حوزه های مختلف اقدام می کنند. لذا متقاضیان کار علاقمند به برنامه نویسی و برنامه نویسان مبتدی می توانند با عضویت به عنوان کارجو، مشخصات فردی و تحصیلی خود را به عنوان رزومه در این سایت ثبت نموده تا برای شرکت های نرم افزاری قابل مشاهده باشد و آنها با بررسی رزومه ها با نیروهایی که شرایط کارآموزی برنامه نویس را دارند ارتباط خواهند گرفت.

 

جستجوی آگهی های کارآموزی برنامه نویسی در شرکت های نرم افزاری

بهترین مکان برای جستجوی آگهی های کارآموزی برنامه نویسی در شرکت های نرم افزاری سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز می باشد که می توانیم اطلاعیه های پذیرش کارآموز را از آنجا جستجو نموده و تقاضای کارورزی خود را به کارفرمای مربوطه بدهیم.

برای پیدا کردن شرکت هایی که در حوزه مشاغل مرتبط با نرم افزار کامپیوتر به دنبال نیروی کارآموز برنامه نویس می گردند می توانیم از منوی استخدام بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک نموده تا صفحه جستجوی پیشرفته شغل را مشاهده کنیم و با فیلتر نمودن باکس هایی همچون دسته بندی مشاغل، زیرمجموعه ها، در کادر نوع شغل گزینه کارآموزی را برگزیده  و شهر مدنظر خود را انتخاب نماییم و در انتها بر روی دکمه جستجوی شغل کلیک کنیم.

بهترین مکان برای جستجوی آگهی های کارآموزی برنامه نویسی در شرکت های نرم افزاری سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز می باشد که می توانیم اطلاعیه های پذیرش کارآموز را از آنجا جستجو نموده و تقاضای کارورزی خود را به کارفرمای مربوطه بدهیم.

حالا لیستی از آگهی های کارآموزی مطابق با آنچه سرچ نموده ایم برایمان به نمایش در می آید و می توانیم با مطالعه شرح اطلاعیه کارآموزی رزومه خود را برای کارفرمایان مربوطه ارسال نماییم.

 

چگونه به عنوان کارآموز برنامه نویس برای شرکتهای نرم افزاری رزومه ارسال کنیم؟

اگر می خواهیم به عنوان کارآموز برنامه نویس استخدام شویم دوره های کارآموزی را در شرکتهای نرم افزاری معتبر بگذرانیم باید ابتدا اقدام به ارسال رزومه و اطلاعات فردی و تماس خود به این شرکت ها نماییم. برای این کار ثبت رزومه به یکی از دو روشی که توضیح داده خواهد شد در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز بهترین راهکار است.

روش اول اینگونه است که بدون عضویت در سایت کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز و فقط به عنوان بازدید کننده از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک نموده تا وارد صفحه ثبت رزومه شویم و با پر کردن فرم موجود بر روی دکمه ذخیره رزومه کلیک نماییم تا رزومه کارآموزی ما در وبسایت ComputerJobs ثبت گردد. لازم به ذکر است که در این شیوه ما به عنوان متقاضی استخدام به عنوان کارآموز برنامه نویسی در شرکت های نرم افزاری بایستی برای هر آگهی استخدام کارآموز که جستجو نموده ایم یک رزومه مجزا ایجاد کنیم.

اگر می خواهیم به عنوان کارآموز برنامه نویس استخدام شویم دوره های کارآموزی را در شرکتهای نرم افزاری معتبر بگذرانیم باید ابتدا اقدام به ارسال رزومه و اطلاعات فردی و تماس خود به این شرکت ها نماییم.

روش دوم ثبت رزومه و اطلاعات ما به عنوان کارآموز برنامه نویس در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز بدین شرح است که ابتدا باید از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت نام کارجو کلیک نموده تا در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز ثبت نام کنیم.

اینک می توانیم مانند روش اول از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک نموده و رزومه کاری و مشخصات فردی خود را درج نماییم. برتری این شیوه ثبت رزومه نسبت به روش نخست این است که ما فقط نیاز به ایجاد یک رزومه در سامانه کاریابی آنلاین کامپیوتر داریم و پس از آن می توانیم همان را برای هر تعداد کارفرمایی که بخواهیم ارسال کنیم.

 

اگر به فکر آینده شغلی خود بعد از چند وقت فعالیت به عنوان کارآموز هستید می توانید مطلب برای کارآموزی کجا بریم که پس از دوره کارورزی استخدام شویم؟ را مطالعه نمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟