نمونه متن آگهی استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر

نمونه متن آگهی استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه Network و سرور Server کامپیوتر را که از سوی یک شرکت معتبر فعال در حوزه قطعات سخت افزار کامپیوتری در سایت مشاغل کامپیوتر به ثبت رسیده است برای آشنایی کارفرمایان محترم با چگونگی درج اطلاعیه جذب نیروی فروش در این حوزه

نمونه متن آگهی استخدام نیروی فروش تجهیزات شبکه و سرور را مشاهده کنید.

شرح آگهی استخدام کارشناس فروش قطعات شبکه و سرور کامپیوتر چگونه باید باشد؟

چه تخصص های مورد نیازی را برای استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور در متن آگهی بیاوریم؟

ویژگی های شخصیتی که باید در متن آگهی استخدام نیروی فروش سخت افزار شبکه و سرور کامپیوتر باشد کدامند؟

چه نکاتی را درباره مزایای شرکت در متن آگهی متخصص فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر بنویسیم؟

چگونه آگهی استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر ثبت کنیم؟

 

نمونه متن آگهی استخدام نیروی فروش تجهیزات شبکه و سرور

برای استخدام نیروی فروش تجهیزات شبکه و سرور باید از یک نمونه متن آگهی دعوت به همکاری جامع و کامل پیروی نموده تا اطلاعیه استخدامی شما بتواند بهترین کارشناسان این حوزه را متقاعد سازد تا رزومه خود را برای شما ارسال نمایند.

در متن اطلاعیه استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر باید عنوان آگهی، شرح اعلام نیازمندی، نمونه تخصص های لازم، ویژگی های شخصیتی مورد نیاز، مزایای کار در شرکت و ذکر دیگر مواردی که در جلب نظر کارجو موثر باشد آورده شود.

در ادامه به بررسی این موارد و نمونه متن مناسب آگهی استخدام نیروی فروش تجهیزات حوزه شبکه و سرور خواهیم پرداخت.

نمونه متن آگهی استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه Network و سرور Server کامپیوتر را که از سوی یک شرکت معتبر فعال در حوزه قطعات سخت افزار کامپیوتری در سایت مشاغل کامپیوتر به ثبت رسیده است برای آشنایی کارفرمایان محترم با چگونگی درج اطلاعیه جذب نیروی فروش در این حوزه

شرح آگهی استخدام کارشناس فروش قطعات شبکه و سرور کامپیوتر

در ابتدای متن اطلاعیه استخدامی و پس از نوشتن عنوان آگهی استخدام شرح موقعیت شغلی را می نویسید و نیازمندی خود به نیروی کارشناس فروش قطعات شبکه و سرور کامپیوتر را مانند متن زیر اعلام می دارید.

یک شرکت معتبر فعال در زمینه تامین قطعات سخت افزار و انواع کامپیوترها و ارائه سرویس های مربوط به آن از مشاوره گرفته تا پیاده سازی و پشتیبانی، به منظور تکمیل کادر پرسنلی خود در شهر تهران، کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر داری تحصیلات در رشته های مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعات IT و نیز برخوردار از سابقه کار مرتبط استخدام می نماید.

 

نمونه تخصص های لازم برای استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور

اگر می خواهید نیرویی به عنوان کارشناس فروش تجهیزات و سخت افزار شبکه و سرور برای شرکت خود استخدام نمایید، بایستی نمونه تخصص های لازم برای جذب این فرد و مهارت هایی که یک نیروی فروش در این حوزه باید داشته باشد را در متن آگهی استخدامی خود ذکر نمایید. در زیر نمونه هایی از تخصص هایی که برای جذب یک متخصص فروش قطعات شبکه و Server از اهمیت بالاتری برخوردارند را مشاهده می کنید.

کارشناس فروش آشنا به تجهیزات شبکه Cisco و Server
آشنایی با سخت افزار و قطعات کامپیوتر و تجهیزات شبکه های کامپیوتری
دارای تجربه و سابقه مشاوره و فروش سازمانی
تسلط به مشاوره و فروش انواع سوئیچ و سرور
دارای حداقل دو سال سابقه فروش سازمانی
مسلط به آفیس و اینترنت
دارای  تسلط کامل به فرایندهای فروش و بازاریابی
آشنا به مفاهیم CRM و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
توانمندی در ارائه مشاوره فنی به مشتریان

 

ویژگی های شخصیتی جهت استخدام نیروی فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر

شما به عنوان کارفرما برای استخدام نمودن کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر علاوه بر مهارت های تخصصی که باید برای این فرصت شغلی در نظر بگیرید باید ویژگی های شخصیتی لازم برای همکاریتان با متقاضی این شغل را ذکر کنید. در زیر نمونه هایی از این قابلیت های فردی را مشاهده می نمایید.

با انگیزه، هدف محور، مصمم، پیگیر و دارای پشتکار
دارای فن بیان مناسب و دایره لغات گسترده
دارای روابط عمومی و هوش اجتماعی بالا همچنین روحیه کار تیمی
دقیق، مسئولیت پذیر و منظم
توانایی انجام کار تیمی
توانایی ایجاد ارتباط موثر با مشتری

شما به عنوان کارفرما برای استخدام نمودن کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر علاوه بر مهارت های تخصصی که باید برای این فرصت شغلی در نظر بگیرید باید ویژگی های شخصیتی لازم برای همکاریتان با متقاضی این شغل را ذکر کنید.

مزایای شرکت شما برای متخصص فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر

می توانید در متن آگهی استخدام مزایایی که همکاری با شرکت شما برای متخصص فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر دارد را بنویسید، به عنوان مثال حقوق بالا با پورسانت و مزایای مالی دیگر، بیمه تکمیلی، کار در محیط صمیمی، دسترسی سریع به مترو و ... از جزو مزایای کار محسوب می شود و می توان به آنها اشاره کرد.

 

ثبت آگهی استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر

کارفرمایان محترمی که به دنبال استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر می باشند می توانند به دو روش اقدام به ثبت آگهی دعوت به همکاری خود در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز نمایند.

شیوه نخست ثبت آگهی استخدام متخصص فروش سخت افزار شبکه و سرور کامپیوتر در سایت کامپیوتر جابز بدین ترتیب است که می توانیم به صورت رایگان، بدون عضویت و فقط به عنوان بازدید کننده این سامانه اطلاعیه استخدامی درج نماییم. برای این کار از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت آگهی استخدام کلیک می کنیم تا وارد صفحه ای که در قسمت بالایی آن اطلاعات کسب و کار و در بخش زیرین آن فرم اطلاعات شغل قرار دارد، گردیم. با تکمیل فرم های این دو بخش باید بر روی دکمه ذخیره شغل کلیک کنیم تا آگهی استخدام نیروی مدنظر ما در سایت کامپیوتر جابز ثبت شود.

کارفرمایان محترمی که به دنبال استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر می باشند می توانند به دو روش اقدام به ثبت آگهی دعوت به همکاری خود در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز نمایند.

روش دوم اینگونه است که با ثبت نام در سایت کاریابی مشاغل کامپیوتری ComputerJobs آگهی استخدام کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر درج کنیم، که برای این کار اول باید با کلیک بر روی منوی کارفرما و زیرمنوی ثبت نام کارفرما و تکمیل فرم پیش رو، به عضویت وبسایت کامپیوتر جابز درآییم.

پس از  ثبت نام در سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز یک پنل مدیریت کاربری در اختیار ما به عنوان کارفرما قرار خواهد گرفت. حالا باید از قسمت های پایینی این پنل بر روی عبارت پکیج ها کلیک کرده و یکی از پکیج های اشتراکی سایت شامل پکیج رایگان کارفرما و یا پکیج های اشتراکی ارزان قیمت یک ماهه، سه ماه و یک ساله کارفرما را بخریم و پس از آن بر روی کسب و کار جدید در پنل کاربری کلیک نموده و یک کسب و کار برای خود ایجاد کنیم.

اینک می توانیم مانند روش اول از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت آگهی استخدام کلیک کرده تا به صفحه اطلاعات شغل راه پیدا کنیم و با پر کردن فرم پیش رو و نوشتن متن شرح آگهی استخدام و کلیک بر روی دکمه ذخیره شغل یک اطلاعیه استخدامی نیروی فروش قطعات شبکه و سرور در سایت کاریابی و اشتغال آنلاین کامپیوتر جابز ثبت کنیم.

مهمترین مزیت این روش نسب به شیوه نخست درج آگهی این است که می توانیم از بانک اطلاعاتی قدرتمند رزومه این سامانه، کارجویانی که به دنبال کار در حوزه فروش قطعات شبکه و سرور در انواع شغلی مختلف اعم از تمام وقت، پاره وقت، دورکاری، پروژه ای و کارآموزی هستند را جستجو نماییم و بهترین فرد را استخدام کنیم.

 

کارفرمایان محترمی که می خواهند کارشناس فروش تجهیزات شبکه و سرور کامپیوتر استخدام کنند می توانند با خواندن مطلب فرصت شغلی کارشناس فروش سرور و تجهیزات و شرح وظایف آن اطلاعات بیشتری از این شغل بدست آورده تا بتوانند یک متن آگهی استخدامی جذاب و مناسب برای جذب نیروی مدنظر خود بنویسند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟