سایت کارفرما و درج خبر استخدام

کامپیوتر جابز علاوه بر خدماتی که در زمینه کاریابی برای کارجویان ارائه می دهد معتبرترین سایت کارفرما و درج خبر استخدام نیز می باشد و کارفرمایان بسیاری آگهی استخدامی خود را در این سامانه منتشر می کنند.

 

اهمیت نیاز کارفرما به درج خبر استخدام

شرکت ها و کسب و کارها برای موفقیت نیاز اساسی به نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص دارند. استخدام این افراد که مهارت لازم برای کار در فرصت های شغلی در نظر گرفته شده توسط کارفرمایان و مدیران شرکتها را داشته باشند کار چندان ساده ای هم نیست و نیاز به بررسی و جستجوی دقیق در میان متقاضیان کار این رشته ها دارد. برای اینکه کارفرما بتواند از یک نیروی متخصص دعوت به همکاری نماید لازم است بستر مناسبی را جهت درج آگهی استخدام نیرو پیدا کند، که بازدیدکنندگان کارجوی بسیاری داشته باشد و سرشار از رومه های متقاضی استخدام باشد.

سایت کارفرما و درج خبر استخدام

سایت درج آگهی استخدامی کارفرما

کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایت های درج آگهی استخدامی برای کارفرما می باشد که امکانات زیادی را به او جهت یافتن بهترین فرد برای ردیف شغلی مورد نظرش فراهم آورده است. کارفرمایان می توانند آگهی استخدام خود را در این سایت در سریعترین حالت ممکن درج نموده تا سیل رزومه های کارجویان به سمت آنها سرازیر شود.

برای ثبت اطلاعیه دعوت به همکاری نیرو کافی است در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز به عنوان کارفرما ثبت نام نموده و کسب و کار خود را در آن ایجاد نمایند.

سایت ثبت نام و ایجاد کسب و کار برای درج آگهی استخدامی کارفرما

پس از اینکه کارفرما کسب و کار خود را ایجاد نمود قابلیت درج آگهی استخدام برای او فعال می شود و می تواند از منوی کارفرما روی زیر منوی ثبت آگهی استخدام کلیک کرده تا صفحه مربوط به اطلاعات شغل مورد نیاز او باز شود. در این صفحه مشخصات فرصت شغلی را وارد کرده و شرح آگهی استخدام را در ویرایشگری که قرار داده شده است می نویسد. بدین ترتیب کارفرما آگهی استخدام خود را در سایت ثبت نموده و کارجویان می توانند آن را مشاهده و با تایید آن رزومه هایشان برای کارفرما ارسال می گردد.

 سایت درج آگهی استخدامی کارفرما

جستجوی کارجویان در سایت کارفرما

علاوه بر امکان درج خبر استخدام در سایت کاریابی کامپیوتر جابز، کارفرمایان عضو وبسایت می توانند در پنل کاربری خود رزومه هایی که کارجویان در این سامانه ثبت کرده اند را خیلی سریع جستجو نمایند و با تحلیل و بررسی رزومه ها و سنجیدن مهارت های صاحبان رزومه از نیروی متخصص مورد نیاز خود برای انجام مصاحبه استخدامی دعوت به عمل آورند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟