رزومه افراد جویای کار

سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز بستری است تا کارفرمایان رزومه افراد جویای کار را مشاهده نموده و کارجویان سوابق شغلی خود را جهت استخدام شدن در بازار کار ثبت نمایند.

نقش رزومه در استخدام نیروی جویای کار چیست؟

رزومه افراد کارجو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

معرفی سایت رزومه شغلی افراد جویای کار

دسترسی به رزومه کارجویان از سوی کارفرمایان به چه ترتیب است؟

روش های ثبت رزومه افراد جویای کار در سایت کامپیوتر جابز چگونه است؟

 

نقش رزومه در استخدام نیروی جویای کار

مهمترین عاملی که برای کارفرمایان در استخدام افراد جویای کار مهم است رزومه کاری فرد متقاضی شغل است. در حقیقت شرکت ها جهت جذب نیرو، به نوعی اطلاعات پیش زمینه ای از کارجو نیاز دارند تا بتوانند از بین درخواست های موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. به همین خاطر یافتن رزومه کارجویان برای کارفرما بسیار مهم است و درست به همان دلیل نیز داشتن رزومه کاری برای فرد متقاضی کار نیز لازم و ضروری می باشد.

سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز بستری است تا کارفرمایان رزومه افراد جویای کار را مشاهده نموده و کارجویان سوابق شغلی خود را جهت استخدام شدن در بازار کار ثبت نمایند.

رزومه افراد کارجو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شاید این سوال برای کارجویان مطرح باشد که رزومه افراد کارجو باید چه ویژگی هایی داشته باشد برای پاسخ به این سوال نکاتی را عنوان می کنیم که لازم است تا در نگارش و ایجاد یک رزومه شغلی رعایت شود تا نتیجه مطلوب که همان استخدام متقاضی کار است حاصل گردد.

اولین نکته این است که رزومه کارجویان فقط سابقه کار نمی باشد. وقتی که به بسیاری از متقاضیان استخدام می گویم برای خودتان یک رزومه ایجاد کنید، جواب می دهند که من سابقه کار ندارم. افراد جویای کار باید مهارت ها و توانمندیها و انگیزه هایی که می توانید با آن ها کار کنید و برای خودتان سابقه بدست آورید را در رزومه کاری بیاورند.

آنچه که در رزومه می نویسید باید صادقانه و به دور از بزرگنمایی باشد و باید به این مسئله بیاندیشید که کارفرما با استناد به این رزومه شما را به مصاحبه کاری دعوت می کند و حتی اگر در جلسه مصاحبه در ابتدای کار بتوانید از آن دفاع کنید، ولی به احتمال بسیار زیاد در بلندمدت دست شما و بزرگنمایی هاتان برای او رو خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که رزومه افراد کارجو باید داشته باشد این است که استاندارد بوده و به زبان گویا نوشته شده باشد تا به خوبی مهارت های فرد جویای کار را به کارفرما نشان دهد.

 

سایت رزومه شغلی افراد جویای کار

سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز یکی از بهترین و تخصصی ترین سامانه های پربازدید انتشار رزومه شغلی افراد جویای کار در کشور بوده و رابط قدرتمندی میان کارجویان و کارفرمایان می باشد. همه روزه کارجویان بسیاری در این سایت اقدام به ثبت رزومه کاری خود می نمایند که این امر سبب می شود کارفرمایان به آسانی بتوانند افراد مورد نظر خود با هر تنوع شغلی را یافته و از متخصص ترین آنها برای همکاری دعوت به عمل آورند. از سوی دیگر کارفرمایان بسیار روزانه آگهی های استخدامی خود را در سایت کامپیوتر جابز منتشر می نمایند و افراد جویای کار در فرصت های شغلی علوم مختلف کامپیوتر و IT می توانند خیلی سریع و راحت رزومه خود را برای آن ها ارسال نمایند.

سایت کاریابی و استخدام اینترنتی کامپیوتر جابز یکی از بهترین و تخصصی ترین سامانه های پربازدید انتشار رزومه شغلی افراد جویای کار در کشور بوده و رابط قدرتمندی میان کارجویان و کارفرمایان می باشد.

دسترسی به رزومه کارجویان از سوی کارفرمایان

همانطور که اشاره شد دسترسی به رزومه شغلی کارجویان می تواند کمک شایانی به کارفرمایان به منظور استخدام نیروی متخصص مورد نیاز خود نماید. بدین جهت سایت آگهی استخدام آنلاین کامپیوتر جابز محیطی را فراهم نموده تا کارفرمایان به راحتی بتوانند رزومه افراد جویای کار را جستجو نمایند. اما پیش نیاز این امر این است که ابتدا کارفرما باید عضو سایت شوند. برای اینکار باید از منوی کارفرما، بر روی زیر منوی ثبت نام کارفرما کلیک کند تا صفحه ثبت نام کاربران برای او ظاهر شود. سپس با تکمیل این فرم و انتخاب کارفرما به عنوان نقش کاربر و کلیک بر روی دکمه ثبت نام در سایت عضویت کارفرما با موفقیت انجام شده و قابلیت مشاهده رزومه کارجویان برای او فعال می شود.

همانطور که اشاره شد دسترسی به رزومه شغلی کارجویان می تواند کمک شایانی به کارفرمایان به منظور استخدام نیروی متخصص مورد نیاز خود نماید. بدین جهت سایت آگهی استخدام آنلاین کامپیوتر جابز محیطی را فراهم نموده تا کارفرمایان به راحتی بتوانند رزومه افراد جویای کار را جستجو نمایند.

اینک کارفرمای محترم می تواند از منوی کارفرما زیرمنوی جستجوی رزومه کارجویان را انتخاب نموده تا صفحه مربوطه برای آنها باز شود. در این فرم جستجوی رزومه می تواند براساس نیازمندیهای خود اقدام به سرچ افراد جویای کار نماید که عموماً در فیلتر افراد دسته بندی مشاغل، زیرمجموعه ها، نوع شغل و شهر در جستجوی رزومه کارجویان دارای اهمیت بیشتری هستند.

جستجوی رزومه جهت مشاهده رزومه کارجویان از سوی کارفرمایان

با انجام مراحل فوق لیستی از رزومه های افراد جویای کار بر اساس فیلترینگ صورت گرفته برای کارفرما نشان داده می شود که کارفرما می تواند با کلیک بر روی دکمه نمایش رزومه مشخصات و سوابق کارجو را دیده و اگر با فاکتورهای فرصت شغلی موردنظرش مطابقت داشته باشد از کارجو برای استخدام و انجام مصاحبه شغلی دعوت می نماید.

مشاهده رزومه کارجویان از سوی کارفرمایان

ثبت رزومه افراد جویای کار در سایت کامپیوتر جابز

اما داشتن یک رزومه مناسب اهمیت بالایی در استخدام افراد جویای کار دارد. سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز معتبرترین مکان برای ثبت رزومه کاری کارجویان است زیرا کارفرمایان بسیاری در طول روز از این سایت دیدن می کنند و در پی نیروی متخصص برای فرصت های شغلی شرکت خود می باشند. برای درج رزومه شغلی در سایت کامپیوتر جابز دو روش وجود دارد که در زیر هر کدام از آن ها به تفصیل شرح داده شده است.

روش نخست ثبت رزومه کارجویان در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز به این ترتیب است که افراد جویای کار بدون ثبت نام در سایت و فقط به عنوان بازدیدکننده می توانند از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده تا وارد صفحه ثبت رزومه شغلی شوند و در آنجا با پر کردن فرم مربوطه بر روی دکمه ذخیره رزومه کلیک نمایند.

اما داشتن یک رزومه مناسب اهمیت بالایی در استخدام افراد جویای کار دارد. سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز معتبرترین مکان برای ثبت رزومه کاری کارجویان است زیرا کارفرمایان بسیاری در طول روز از این سایت دیدن می کنند

در تکمیل اطلاعات این فرم همانگونه که در شکل بالا می بینید، پس از وارد کردن عنوان تخصص، نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود، کارجو باید به درستی انتخاب مجموعه شغل و زیر مجموعه آن دقت نماید. نوع شغل که مطابق با شرایط کارجو رقم می خورد را در یکی از حالات تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای، دورکاری و یا کارآموزی قرار دهد. در ادامه مطلب این فرم نیز اطلاعات دیگری از جمله تاریخ تولد، تلفن ثابت و میزان حقوق پیشنهادی از افراد جویای کار خواسته می شود. پس از پر کردن این موارد با کلیک بر روی ذخیره رزومه شما صاحب یک رزومه شلی در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز شده اید و امکان مشاهده رزومه شما توسط کارفرمایان فراهم می گردد.

در این روش ثبت رزومه این مسئله توجه گردد که برای هر آگهی استخدام که کارجویان قصد ارسال رزومه به کارفرمای مربوطه را داشته باشند باید یک رزومه جداگانه ایجاد نمود.

شیوه دوم ثبت رزومه شغلی متقاضیان کار در سایت استخدام و کاریابی اینترنتی مشاغل کامپیوتری ComputerJobs اینگونه است که برای اینکه کارجو بتواند رزومه اش را در این سامانه ثبت کند ابتدا باید از منوی کارجو روی زیرمنوی ثبت نام کارجو کلیک کرده و مطابق شکل زیر اقدام به ثبت نام در وبسایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز نماید.

ثبت نام افراد جویای کار در سایت کامپیوتر جابز

اکنون فرد جویای کار می تواند یک رزومه کاری برای خود در سایت استخدام آنلاین کامپیوتر جابز ثبت کند. برای ثبت رزومه و سوابق شغلی در این روش نیز مانند شیوه نخست باید از منوی کارجو، زیرمنوی ثبت رزومه شغلی را کلیک نماید تا فرم رزومه برای او باز شود و اقدام به تکمیل و ثبت آن نماید. مزیت اینگونه ثبت رزومه کاری نسبت به روش اول برای افراد جویای کار این است که، کارجو فقط یک رزومه شغلی در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ثبت می کند و امکان ارسال همین یک رزومه برای هر تعداد کارفرمایی که مایل باشد وجود دارد.

 

افراد جویای کار می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از ثبت رزومه شغلی خود در سایت کاریابی کامپیوتر جابز مطلب ساخت رزومه تخصصی اینترنتی آنلاین را مطالعه فرمایند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟