گروه تلگرام افراد جویای کار و آگهی اخبار استخدام کارفرما

کانال و گروه تلگرام افراد جویای کار و آگهی اخبار استخدام کارفرما با هدف خدمات رسانی به کارجویان و کارفرمایان در فضای مجازی و شبکه اجتماعی Telegram راه اندازی گردیده است تا بخش اعظمی از معضلات بیکاری در کشور را برطرف نماید.

لینک کانال تلگرام کارجویان و کارفرمایان کدام است؟

عضو گروه تلگرام افراد جویای کار شوید.

چگونه برای آگهی اخبار استخدام موجود در گروه تلگرام کامپیوتر جابز رزومه ارسال کنیم؟

روش انتشار آگهی استخدام در گروه تلگرام اخبار استخدامی کارفرما چگونه است؟

 

کانال تلگرام کارجویان و کارفرمایان

امروزه کاربرد شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام گسترده تر شد و دیگر تنها یک وسیله پیام رسان ساده برای برقراری ارتباط با دوستان و آشایان نیست و جنبه های تبلیغاتی و معرفی خدمات آن در کسب و کارها بیشتر به چشم می خورد.

معضل بیکاری و دغدغه اشتغال جوانان در ایران بیش از گذشته احساس می شود از این رو کانال ها و گروه های بسیاری در تلگرام راه انداری گردیده اند تا بتواند نقشی در استخدام متقاضیان جویای کار داشته باشند. کانال تلگرام کاریابی مشاغل تخصصی کامپیوتر ComputerJobs یکی از قدرتمندترین و پرمحتواترین گروه ها و کانال های تلگرامی است که تاثیر بسزایی در جذب نیروهای متخصص رشته های مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعات IT دارد.

کانال و گروه تلگرام افراد جویای کار و آگهی اخبار استخدام کارفرما با هدف خدمات رسانی به کارجویان و کارفرمایان در فضای مجازی و شبکه اجتماعی Telegram راه اندازی گردیده است تا بخش اعظمی از معضلات بیکاری در کشور را برطرف نماید.

گروه تلگرام افراد جویای کار

اگر جویای کار در یکی از مشاغل کامپیوتری هستید می توانید در گروه تلگرام ComputerJobs عضو شوید تا از جدیدترین آگهی های استخدام نیرو که از سوی کارفرما در سایت کامپیوتر جابز ثبت می شود و بلافاصله در کانال تلگرام منتشر می گردد مطلع شوید و با کلیک بر روی لینک آگهی وارد صفحه آن اطلاعیه دعوت به همکاری در سایت شده و اقدام به ارسال رزومه برای کارفرما نمایید.

 

ارسال رزومه افراد جویای کار برای آگهی اخبار استخدام موجود در گروه تلگرام کامپیوتر جابز

برای اینکه به عنوان یکی از افراد جویای کار امکان ارسال رزومه برای آگهی اخبار استخدام از سوی کارفرما ثبت شده و در گروه تلگرام کامپیوتر جابز قرار می گیرد را داشته باشید باید به سایت ComputerJobs مراجعه نموده و به یکی از دو روش زیر اقدام به ثبت رزومه شغلی خود نمایید.

روش نخست ارسال رزومه بدون ثبت نام در سایت و تنها به عنوان بازدیدکننده سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز می باشد که برای این کار از منوی کارجو زیرمنوی ثبت رزومه شغلی را انتخاب نمایید تا صفحه فرم رزومه برایتان به نمایش درآید. حال اطلاعات فرم پیش رو را تکمیل کرده و بر روی دکمه ذخیره رزومه کلیک نمایید تا رزومه کاری شما ایجاد شود. اکنون می توانید نسبت به ارسال رزومه برای آگهی استخدامی مورد نظر خود که در گروه تلگرامی سایت کامپیوتر جابز درج شده است اقدام نمایید. قابل ذکر است که در این روش برای هر آگهی استخدام که قصد ارسال رزومه برای کارفرمای مربوطه را داشته باشید بایستی یک رزومه جداگانه ثبت کنید.

برای اینکه به عنوان یکی از افراد جویای کار امکان ارسال رزومه برای آگهی اخبار استخدام از سوی کارفرما ثبت شده و در گروه تلگرام کامپیوتر جابز قرار می گیرد را داشته باشید باید به سایت ComputerJobs مراجعه نموده و به یکی از دو روش زیر اقدام به ثبت رزومه شغلی خود نمایید.

اگر می خواهید تنها یک رزومه شغلی در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز ایجاد نموده و آن را برای هر تعداد کارفرمایی که اخبار استخدامی آن ها در گروه تلگرام ComputerJobs منتشر شده است ارسال نمایید روش دوم ثبت رزومه در وبسایت مشاغل کامپیوتری به شما پیشنهاد می گردد.

برای اینکار ابتدا باید در سایت کامپیوتر جابز از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت نام کارجو کلیک کرده تا صفحه ثبت نام کاربران برای شما باز شود و با تکمیل فرم مربوطه و ثبت آن به سادگی عضو سامانه مشاغل کامپیوتر شوید.

اکنون می توانید همچون شیوه نخست یک رزومه در سایت کاریابی و آگهی استخدام آنلاین کامپیوتر جابز ثبت کنید و آن را برای کارفرمایان بسیاری ارسال نمایید تا اگر شرایط استخدام در شرکتشان را داشتید آنها پس از بررسی رزومه های ثبت شده با شما جهت همکاری ارتباط برقرار نمایند.

 

انتشار آگهی استخدام در گروه تلگرام اخبار استخدامی کارفرما

در این بخش می خواهیم یک گروه تلگرام حرفه ای اخبار استخدامی برای انتشار آگهی استخدام کارفرما معرفی کنیم تا کارفرمایان بتوانند خیلی سریع بهترین نیروی متخصص مورد نیاز خود را جذب نمایند. چنانچه دنبال نیروی متخصص در زمینه کامپیوتر و آی تی می گردید، سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز بهترین و پربازدیدترین سایت تخصصی استخدام کارشناسان این حوزه است که با ثبت آگهی جذب نیرو در آن، خبر استخدامی شما بر روی کانال و گروه تلگرامی ComputerJobs نیز قرار خواهد گرفت و به این ترتیب امکان دیده شدن آگهی شما خیلی بیشتر خواهد شد.

برای انتشار آگهی استخدام در سایت می توانید به دو شیوه عمل نمایید. روش نخست این است که تنها به عنوان بازدیدکننده آگهی دعوت به همکاری خود را از منوی کارفرما و زیرمنوی ثبت آگهی استخدام منتشر کنید. در این شیوه برای شما صفحه ای باز می شود که در بخش بالایی آن فرم اطلاعات کسب و کار و در قسمت پایینی آن فرم اطلاعات شغل قرار دارد که با تکمیل این دو فرم و ذخیره شغل آگهی استخدام شما در سایت ثبت شده و همچنین در گروه تلگرام کامپیوتر جابز نیز قرار خواهد گرفت.

در این بخش می خواهیم یک گروه تلگرام حرفه ای اخبار استخدامی برای انتشار آگهی استخدام کارفرما معرفی کنیم تا کارفرمایان بتوانند خیلی سریع بهترین نیروی متخصص مورد نیاز خود را جذب نمایند.

روش دوم به این ترتیب می باشد که شما پیش از ثبت آگهی استخدام از طریق کلیک بر روی منوی کارفرما و متعاقب آن زیرمنوی ثبت نام کارفرما و پر کردن فرم باز شده نسبت به عضویت در سایت اقدام کنید.

در این شیوه پس از ثبت نام شما وارد پنل مدیریت کارفرمایان خواهید شد و باید از قسمت های انتهایی این پنل بر روی عبارت پکیج ها کلیک کنید و یکی از پکیج های اشتراکی سایت شامل پکیج رایگان کارفرما و یا پکیج های اشتراکی ارزان قیمت یک ماهه، سه ماه و یک ساله کارفرما را خریداری نمایید و پس از آن بر روی کسب و کار جدید در پنل کاربری کلیک کرده و یک کسب و کار برای خود ایجاد کنیم.

اکنون می توانیم همچون روش نخست از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت آگهی استخدام کلیک کرده تا صفحه اطلاعات شغل برایمان باز شود و با پر کردن فرم پیش رو و کلیک بر روی دکمه ذخیره شغل یک آگهی استخدام در بهترین سایت کاریابی و اشتغال آنلاین مشاغل کامپیوتری درج نماییم.

با ایجاد کسب و کار جدید می توانید مانند روش اول از منوی کارفرما زیرمنوی ثبت آگهی استخدام را برگزیده تا صفحه اطلاعات شغل برایتان باز شود و و با تکمیل فرم پیش رو و کلیک بر روی دکمه ذخیره شغل نسبت به انتشار اطلاعیه جذب نیرو در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز اقدام نمایید.

اگر شما با پرداخت هزینه بسیار کمی یکی از پکیج های اشتراکی کارفرما را خریداری نموده باشید می توانید آگهی استخدام خود را بر روی کانال تلگرام ComputerJobs نیز مشاهده کنید و منتظر رزومه های بسیار زیادی که برای شما ارسال خواهد شد باشید تا از این بین بهترین نیرو را برای فرصت شغلی موردنظر خود انتخاب نمایید.

 

لینک گروه تلگرام افراد جویای کار و آگهی اخبار استخدام کارفرما

کارفرمایان و کارجویان گرامی می توانند از طریق لینک زیر در گروه تلگرام افراد جویای کار و آگهی اخبار استخدام کارفرما عضو شوند و از طریق آگهی های منتشر شده در آن با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

گفتگوی آنلاین از طریق کانال تلگرام سایت استخدام و کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز https://tm.me/ComputerJobs کانال تلگرام: Telegram.me/ComputerJobs

 

اگر می خواهید چیزهایی بیشتری درباره گروه تلگرامی متقاضیان کار و آگهی استخدامی کارفرمابان بدانید می توانید مطلب کانال تلگرام استخدام و کاریابی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟