سایت ساختن رزومه کاری رایگان و ارسال به کارفرما

سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز بهترین جا برای ساختن آنلاین رزومه کاری رایگان و ارسال به کارفرما از سوی کارجویان با تایید آگهی استخدام مرتبط با تخصص آنها

 

اهمیت ساختن رزومه کاری برای کارجویان

نخستین گام کارجو برای جلب نظر کارفرما جهت استخدام داشتن یک رزومه کاری تخصصی مناسب و حرفه ای است که تخصص و مهارت های متقاضی کار را به بهترین شکل به مدیر شرکت یا مسئول استخدام و کارگزینی آن مجموعه معرفی کند.

با توجه به اینکه امروزه اکثر کارفرمایان نیروهای متخصص خود را از اینترنت می یابند لذا ساختن یک رزومه کاری پر و پیمان در سایت های کاریابی آنلاین امری است بسیار مهم تا کارفرما با مشاهده رزومه و سوابق شغلی کارجو در صورت برخورداری از شرایط لازم با وی جهت دعوت به همکاری ارتباط برقرار سازد.

سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز بهترین جا برای ساختن آنلاین رزومه کاری رایگان و ارسال به کارفرما از سوی کارجویان با تایید آگهی استخدام مرتبط با تخصص آنها

بهترین سایت ساختن رزومه کاری رایگان و و ارسال به کارفرما

سایت کامپیوتر جابز یکی از بهترین سامانه های کاریابی اینترنتی و بستری معتبر جهت ساختن رزومه کاری رایگان و ارسال آن به کارفرما می باشد. همه روزه کارفرمایان بسیاری از این سایت بازدید کرده و آگهی های استخدامی زیادی در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در آن ثبت می کنند و منتظرند تا رزومه های شما برایشان ارسال گردد لذا با ثبت رزومه رایگان در ComputerJobs خیالتان بابت دیده شدن سوابق شغلی و مهارت های شما و متعاقب آن استخدام در یک شرکت معتبر راحت است.

سایت کامپیوتر جابز یکی از بهترین سامانه های کاریابی اینترنتی و بستری معتبر جهت ساختن رزومه کاری رایگان و ارسال آن به کارفرما می باشد. همه روزه کارفرمایان بسیاری از این سایت بازدید کرده و آگهی های استخدامی زیادی در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در آن ثبت می کنند

روش ساختن رزومه کاری رایگان در سایت کامپیوتر جابز

شما به عنوان کارجو به دو طریق می توانید در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز رزومه شغلی خود را بسازید. روش اول بدون ثبت نام در سایت و تنها به عنوان بازدیدکننده می باشد که در این روش می توانید از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در آن فرم رزومه موجود است و می توانید با تکمیل آن اقدام به ساخت رزومه کاری تخصصی به صورت رایگان نمایید.

در فرم اصلی رزومه اطلاعاتی اعم از عنوان تخصص، نام، نام خوانوادگی، آدرس ایمیل، تلفن همراه، ملیت، جنسیت، انتخاب فایل برای آپلود عکس، مجموعه شغل و زیرمجموعه ها که حاوی لیست دسته بندی شغل های مرتبط با کامپیوتر و آی تی می باشد، نوع شغل که می تواند تمام وقت، پاره وقت، دورکاری، پروژه ای و یا کارآموزی باشد، تحصیلات دانشگاهی، مجموع تجربه را در بر می گیرید. همچنین با کلیک بر روی تب ادامه مطلب اطلاعات دیگری نظیر تاریخ تولد، تلفن ثابت، حقوق پیشنهادی و کلمات کلیدی مرتبط با تخصص به نمایش در می آید که با تکمیل آن ها و کلیک بر روی دکمه ذخیره رزومه، رزومه کاری و سوابق شغلی شما در سایت کامپیوتر جابز ساخته خواهد شد.

اما روش دوم ساختن رزومه کاری رایگان به این ترتیب است که ابتدا در سایت کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز ثبت نام نمایید. جهت این کار از منوی کارجو زیر منوی ثبت نام کارجو را انتخاب کرده تا وارد صفحه ثبت نام کاربران شوید. اطلاعات فرم ثبت نام را با دقت پر کرده و بر روی دکمه ثبت نام در سایت کلیک کنید تا با موفقیت عضو سایت کامپیوتر جابز شوید. حالا می توانید مشابه شیوه نخست نسبت به ساختن رزومه شغلی خود به طور رایگان اقدام نمایید.

در این روش شما قابلیت این را خواهید داشت که رزومه ثبت شده خود را ویرایش نمایید و همچنین از همین رزومه می توانید برای تایید شغل و ارسال اتوماتیک رزومه به کارفرما استفاده کنید و برخلاف روش نخست نیازی نیست که برای تایید هر آگهی های استخدامی یک رزومه جدا بسازید.

 

سایت ارسال رزومه شغلی به کارفرما به صورت رایگان

حال فرض را بر این گرفته که شما با استفاده از روش دوم یک رزومه کاری رایگان برای خود ساخته اید تا بتوانید آسانتر مشاغل متعددی را تایید کرده تا رزومه کاری شما برای کارفرمایان ارسال شود.

برای تایید شغل باید ابتدا شغل مورد نظرتان را در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز جستجو کنید. برای این کار از منوی استخدام بر روی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک کنید. فرم جستجوی پیش رفته ای برای شما باز خواهد شد که شما باید برای مشاهده لیست شغل های مورد نظر خود فیلدهای آن را انتخاب و فیلتر نموده و بر روی دکمه جستجوی شغل کلیک کنید.

فهرستی از مشاغل مرتبط با تخصص و شرایط شما در سایت کامپیوتر جابز برایتان به نمایش در می آید که شما برای ارسال رزومه شغلی به کارفرما به صورت رایگان کافی است هر شغلی که مدنظرتان است را تایید کنید.

اکنون فهرستی از مشاغل مرتبط با تخصص و شرایط شما مانند شکل فوق در سایت کامپیوتر جابز برایتان به نمایش در می آید که می توانید با تایید هر شغلی که مدنظرتان است رزومه کاری ساخته شده خود را به صورت رایگان برای کارفرما ارسال نمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟