نرم افزار کاریابی و جستجوی شغل اینترنتی و کار آنلاین

نرم افزار کاریابی و استخدام و جستجوی شغل اینترنتی و کار آنلاین سایت کامپیوتر جابز بهترین سامانه استخدامی برای متقاضیان فرصت های شغلی حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات IT

 

نرم افزار کاریابی آنلاین و جستجوی شغل اینترنتی

استخدام فوری در یک فرصت شغلی مناسب دغدغه فکری هر متقاضی کار می باشد و از این رو سایت ها و نرم افزارهای کاریابی بسیاری بستری را جهت جستجوی اینترنتی شغل بوجود آورده اند تا کارجویان بتوانند به سادگی و به صورت آنلاین کار مناسب خود را پیدا کنند.

سایت و نرم افزار استخدام و کاریابی در واقع نسخه به روز شده آن چیزی است که غالباً در صفحات نیازمندی روزنامه ها شاهد آن بودیم که حالا با گسترش تکنولوژی و ارتباطات آنلاین نقش بسزایی را در مسئله اشتغال افراد جویای کار ایفا می کند.

نرم افزار کاریابی و استخدام و جستجوی شغل اینترنتی و کار آنلاین سایت کامپیوتر جابز بهترین سامانه استخدامی برای متقاضیان فرصت های شغلی حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات IT

نرم افزار کاریابی و جستجوی کار آنلاین سایت کامپیوتر جابز

اما یکی از معتبرترین سایت های کاریابی اینترنتی و جستجوی شغل آنلاین در کشور سایت کامپیوتر جابز که به طور تخصصی روی مشاغل کامپیوتری و حوزه IT زوم کرده و روزانه آگهی های استخدامی بسیاری از سوی کارفرمایان از طریق نرم افزار ComputerJibs به ثبت می رسد و کارجویان می توانند کار مورد نظر خود را به کمک نرم افزار جستجوی شغل اینترنتی این سایت را یافته و رزومه خود را به صورت آنلاین ایجاد نموده تا با ارسال اتوماتیک آن برای کارفرما فرصت استخدام در بهترین شرکت را داشته باشند.

روش جستجوی شغل اینترنتی و کار آنلاین در نرم افزار کاریابی

شما در نرم افزار سایت کاریابی به راحتی می توانید آگهی های استخدام نیرو در حوزه کامپیوتر و IT به صورت آنلاین جستجو نمایید. برای اینکار از منوی استخدام و بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک کنید تا وارد صفحه جستجوی اینترنتی شغل شوید. در این صفحه در فیلدهای دسته بندی مشاغل و زیرمجموعه ها، حوزه ای از علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات را که در آن تخصص دارید و در پی یافتن کار در آن عرصه هستید را انتخاب نمایید. می توانید باکس های دیگر این فرم جستجو را بر اساس شرایط خود فیلتر کرده و در پایان بر روی دکمه جستجوی شغل کلیک نمایید.

شما در نرم افزار سایت کاریابی به راحتی می توانید آگهی های استخدام نیرو در حوزه کامپیوتر و IT به صورت آنلاین جستجو نمایید. برای اینکار از منوی استخدام و بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک کنید تا وارد صفحه جستجوی اینترنتی شغل شوید

اکنون لیستی از آگهی های استخدامی که شما فیلتر نموده اید مانند شکل زیر به شما نشان داده می شود و شما می توانید با تایید این مشاغل برای کارفرما رزومه ارسال کنید و منتظر تماس کارفرما جهت دعوت به همکاری باشید.

ثبت رزومه شغلی با نرم افزار کاریابی اینترنتی

برای ثبت رزومه شغلی با نرم افزار کاریابی اینترنتی سایت کامپیوتر جابز می توانید به دو روش عمل کند. شیوه نخست بدون ثبت نام در سایت و فقط به عنوان بازدیدکننده می باشد که در این روش می توانید از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در آن فرم رزومه مطابق تصویر زیر موجود است که می توانید با تکمیل آن رزومه شغلی خود را به صورت آنلاین در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز ثبت نمایید.

اما برای تایید یا اپلای (Apply) آگهی استخدام کارفرما، بهترین کار اینست که نخست در سایت کاریابی کامپیوتر جابز ثبت نام نمایید و ابتدا رزومه و سوابق شغلی خود را به صورت رایگان ثبت کنید و سپس فرصت های شغلی را (نامحدود شغل) با همین رزومه ای که ساخته اید، تایید نمایید. در غیر اینصورت، برای تایید شغل بعنوان بازدیدکننده، مجبورید برای هر آگهی استخدام، یک رزومه جدید ایجاد کنید.

در نتیجه پیشنهاد می شود از روش دوم ثبت رزومه شغلی با نرم افزار کاریابی آنلاین که با ثبت نام در سایت کامپیوتر جابز به عنوان کارجو امکان پذیر است برای ایجاد اینترنتی رزومه کاری خود استفاده کنید.

 

ثبت نام در سایت کاریابی و جستجوی شغل اینترنتی و کار آنلاین

متقاضیان کار برای ثبت نام در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز می توانند از طریق منوی کارجو و زیرمنوی ثبت نام کارجو انتخاب نمایند. با این کار صفحه ای برای آنها باز خواهد شد که فرم ثبت نام کاربران که از فیلدهایی نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، رمز عبور، نقش کاربر که باید بر روی کارجو قرار گیرد و سوال بررسی اسپم تشکیل شده قرار دارد. با پر کردن این فرم و کلیک بر روی دکمه ثبت نام در سایت عضو سایت شده و از امکانات نرم افزار جستجوی اینترنتی شغل استفاده نمایند.

اکنون می توانید مشابه روش نخست اقدام به ثبت رزومه شغلی با نرم افزار کاریابی اینترنتی نمایید تا هر آگهی استخدامی را که خواستید تایید نموده تا رزومه شما به صورت خودکار برای کارفرمایان مربوطه ارسال شود.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟