سایت رایگان تبلیغ کالا و خدمات پربیننده و واقعی

اگر در جستجوی وب سایت رایگان درج تبلیغ کالا و ثبت تبلیغات مجانی خدمات خود در اینترنت هستید که دارای بازدید واقعی و پربیننده باشد و افرادی که بنر اطلاع رسانی شما ار مشاهده می کنند، کاملا در تخصص حوزه فعالیت کاری شما باشند، ما سامانه استخدام و اشتغال آنلاین کامپیوتر جابز را به شما معرفی می کنیم.

سایت رایگان تبلیغ کالا و خدمات کامپیوتر جابز با بازدید واقعی و پربیننده

با ثبت تبلیغ کشب و کار خود در سامانه کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز، روزانه مورد بازدید هزاران کارشناس آی تی، صدها مدیر IT و فناوری اطلاعات، ده ها فریلنسر برنامه نویس و متخصص نرم افزار کامپیوتر و چندین کاردان سخت افزار و تجهیزات شبکه و سیستم های رایانه ای قرار می گیرید. این بازدیدها کاملا واقعی و تخصصی در زمینه کاری بنر تبلیغاتی درج شده شما در وب سایت رایگان تبلیغ کالا و خدمات اینترنتی کامپیوتر جابز می باشد. اگر کسب و کار شما در حوزه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، برنامه نویسی، خدمات یا کالای دیجیتال، فروش سامانه های نرم افزاری و یا هرگونه تجهیز دیگری می باشد، می توانید به راحتی در اینجا درخواست تبلیغات خود را ثبت کنید. ما فقط سفارش تبلیغات در حوزه علوم کامپیوتری را قبول می کنیم!

https://computerjobs.ir/images/computer_advertisment.jpg

ارزان ترین مکان برای تبلیغ رایگان کالا و خدمات

تعرفه تبلیغ در سایت کاریابی کامپیوتر جابز در بین سایتهای تبلیغات اینترنتی پایین ترین قیمت را دارد و می توان گفت ارزان ترین مکان برای ثبت تبلیغ رایگان کالا و خدمات و درج بنر تبلیغاتی شما در فضای مجازی و وب می باشد. بازدید تخصصی بالا و واقعی و دیده شدن توسط صدها تن از کارشناسان، برنامه نویسان، متخصصان، مدیران و سرپرستان حوزه IT و فناوری اطلاعات در کل کشور ایران در سایت مختص این افراد و پایین ترین نرخ تعرفی تبلیغات در اینترنت می تواند به کشب و کار شما رونقی باورنکردنی بدهد و ظرف مدت زمان یک هفته از تاثیر این امر در فروش کالا و خدمات خود شگفت زده خواهید شد.

جدول پایین نرخ تعرفه تبلیغات در اینترنت برای سال 99 می باشد که قابل مقایسه با سایر مکانهای تبلیغاتی مجازی حتی در تلگرام و اینستاگرام و سایتهای پربازدید دیگر نیست. برای مشاهده پلن های مختلف تبلیغاتی در وب با هزینه کم و قیمت بسیار پایین می توانید به صفحه تبلیغات در سایت استخدام و اشتغال آنلاین کامپیوتر جابز مراجعه نمایید.

 تبلیغ در صفحه اصلی 450 هزار تومان 800 هزار تومان 1.500.000 هزار تومان
 تبلیغ در تمامی صفحات داخلی 250 هزار تومان  450 هزار تومان 800 هزار تومان 

محل تبلیغات رایگان

وقتی به عنوان کارفرما در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ثبت نام می کنید به طور خودکار و پیش فرض یک محل تبلیغ رایگان برای وب سایت تان در اختیاز کشب و کارتان قرار می گیرد که با ثبت یک آگهی رایگان می توانید از این مزیت به مدت سه ماه و کاملا مجانی بهره مند شوید. ارائه بک لینک به سایت شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما جهت خرید کالا و محصول تان از جمله اشانتیون های رایگان و فری این کار درج آگهی رایگان در سامانه اشتغال اینترنتی کامپیوتر جابز می باشد.

با تبلیغات رایگان کسب و کار به همراه تبلیغ رایگان کالا و خدمات در اینترنت داخل سایتهای تبلیغاتی پربیننده این مجموعه، به کسب و کار خود رونق چند برابر بدهید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟