ثبت رویداد همایش و سمینار و وبینار رایگان

ثبت رویداد همایش و سمینار و وبینار رایگان از سوی برگزارکنندگان این ایونت Event ها در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز و معرفی آن به علاقمندان در راستای اهداف آموزشی و تبادل دانش و تجربه

 

امروزه  انواع رویداد اعم از همایش و سمینار و وبینار رایگان بهترین فرصت یادگیری می باشند و می توان با شرکت در این رویدادها از دانش و تجربیات کسانی که مفهوم موفقیت را به راستی درک نموده اند و در یک حوزه علمی دارای تخصص هستند بهره برد. با پیشرفت فناوری و گسترش نقش اینترنت در زندگی روزمره این روزها علاقه برگزارکنندگان همایش و کنفرانس ها و دیگر رویدادها بیشتر به برگزاری آنلاین این Event ها می باشد هر چند که همچنان انواع همایش و سمینار حضوری نیز برای علاقمندان برگزار می گردد.

 

سایت معرفی رویداد همایش و سمینار و وبینار رایگان

سایت کامپیوتر جابز یکی از سامانه های موثر در معرفی رایگان رویداد همایش، سمینار و وبینار می باشد که برگزارکنندگان می توانند اقدام به ثبت رویدادهای خود را در این پایگاه اطلاع رسانی معتبر در حوزه کسب و کار نمایند. این وبسایت کاریابی آنلاین قابل استفاده برای کلیه افرادی ا‌ست که در زمینه برگزاری رویداد فعال هستند و یا قصد دارند به سادگی رویداد همایش و سمینار و وبینار مورد علاقه خود را به صورت رایگان پیدا کرده و در آن‌ ها شرکت کنند.

اگر بر این عقیده هستید که برگزاری همایش، سمینار یا وبینار به رونق کسب و کار شما کمک می کند و یا قصد درآمدزایی از طریق برگزاری انواع رویداد هستید می توانید از امکانات رایگان سایت کامپیوتر جابز در این زمینه استفاده نمایید.

سایت کامپیوتر جابز یکی از سامانه های موثر در معرفی رایگان رویداد همایش، سمینار و وبینار می باشد که برگزارکنندگان می توانند اقدام به ثبت رویدادهای خود را در این پایگاه اطلاع رسانی معتبر در حوزه کسب و کار نمایند.

برگزار کنندگان رویدادهای مختلف می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت همایش، سمینار، وبینار و ... به صفحه ارسال رایگان رویداد سایت کامپیوتر جابز مراجعه نمایند.

ثبت رایگان رویداد همایش و سمینار و وبینار

برگزارکنندگان انواع رویداد می توانند با ثبت رایگان اطلاعات مربوط به همایش، کنفرانس، سمینار، وبینار، ورکشاپ و کارگاه آموزشی خود در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر رویدادها را به آسانی در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان بسیاری که از این سایت دیدن می کنند قرار دهند.

برای ثبت رویداد همایش و سمینار و وبینار به صورت رایگان بایستی ابتدا از منوی کارفرما یا کارجو در سایت مشاغل کامپیوتر ComputerJobs.ir ثبت نام نمایید.

پس از انجام ثبت نام از منوی رویدادها بر روی یکی از زیرمنوهای رویداد نمایشگاه، رویداد استارتاپ، همایش و کنفرانس و یا رویداد مسابقات IT کلیک نمایید. امکان جدیدی را پس از ثبت نام و ورود به سایت به نام ارسال رایگان رویداد در قسمت بالا و سمت راست این بخش مشاهده خواهید نمود که با کلیک بر روی آن وارد صفحه ثبت رویداد خواهید شد.

برگزارکنندگان انواع رویداد می توانند با ثبت رایگان اطلاعات مربوط به همایش، کنفرانس، سمینار، وبینار، ورکشاپ و کارگاه آموزشی خود در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر رویدادها را به آسانی در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان بسیاری که از این سایت دیدن می کنند قرار دهند.

اکنون در صفحه ارسال رایگان رویداد لازم است تا ابتدا یک عنوان برای رویدادهایی همچون همایش و سمینار و وبینار خود ثبت نمایید و سپس زیرمجموعه مرتبط با رویداد را مشخص کنید و برچسب های مطلوب را قرار دهید.

نکات دیگری که برای ثبت رایگان رویداد همایش و سمینار و وبینار باید توجه کنید به شرح زیر است:

در تب محتوی می توانید مطلب اصلی رویداد خود را در باکس محتوا قرار دهید.
در تب تصویر می توانید از روی سیستم خود یک تصویر مناسب با رویداد خود، آپلود کنید.
در تب فیلدهای اضافی می توانید اطلاعات مختصر رویداد خود را بنویسید.
در تب پیوست می توانید فرم های ثبت نام یا کاتالوک و ... را آپلود نمایید تا متقاضیان دانلود نمایند.
در پایان در قسمت بالا و سمت راست این صفحه دکمه ذخیره را فشار دهید. شما می توانید رویدادتان را بلافاصله پس از ارسال، مجدد ویرایش کنید و اطلاعات آن را اصلاح یا کامل تر نمایید.

اکنون در صفحه ارسال رایگان رویداد لازم است تا ابتدا یک عنوان برای رویدادهایی همچون همایش و سمینار و وبینار خود ثبت نمایید و سپس زیرمجموعه مرتبط با رویداد را مشخص کنید و برچسب های مطلوب را قرار دهید.

اهداف کامپیوتر جابز از ثبت رایگان رویداد همایش و سمینار و وبینار

یکی از اهداف اصلی سایت کاریابی کامپیوتر جابز جهت فراهم نمودن امکان ثبت رایگان رویداد همایش و سمینار و وبینار برای برگزارکنندگان فراهم کردن فرصت های آموزشی برابر جهت تبادل دانش و تجربه به روز برای علاقمندان به کسب مهارت در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتقای سطح توانایی های عمومی و تخصصی افراد جامعه می باشد.

ما در کامپیوتر جابز سعی کرده ایم تا با ایجاد یک پایگاه قوی اطلاع رسانی پیرامون مکان و سالن همایش، زمان بندی سمینار و وبینار، مهمانانی که در رویداد سخنرانی خواهند کرد و دیگر اطلاعاتی که برای شرکت کنندگان حائز اهمیت است در کنار برگزارکنندگان محترم باشیم.

همچنین با مهیا نمودن یک فهرست بزرگ و متنوع از رویدادهای موجود به علاقمندان شرکت در این همایش ها و سمینارها و وبینارها کمک کنیم تا به سادگی به دنبال علایق‌ خود بروند و هر رویدادی که می خواهند را پیدا کنند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟