کجا دنبال کار بگردیم و چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم

با مطالعه این مطلب سایت کامپیوتر جابز می فهمیم که در کجا دنبال کار بگردیم و با جستجوی مشاغل چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم و رزومه خود را برای فرصت های شغلی نیمه وقت ارسال کنیم.

 

کجا دنبال شغل بگردیم و چگونه کار پاره وقت پیدا کنیم؟

امروزه و با توجه به افزایش نیروی جوان تحصیل کرده در کشور و اضافه شدنشان به متقاضیان کار شرایط اشتغلام و استخدام تمامی کارجویان مقداری سخت شده است و همه آنها سوال را دارند که کجا دنبال کار بگردیم؟  با توجه به اینکه ممکن است فرصت های شغلی تمام وقت کفاف نیروهای متقاضی کار را ندهد تعداد قابل توجهی از افراد جویای کار به دنبال کارهای نیمه وقت هستند و این پرسش را مطرح می کنند که چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم؟

با مطالعه این مطلب سایت کامپیوتر جابز می فهمیم که در کجا دنبال کار بگردیم و با جستجوی مشاغل چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم و رزومه خود را برای فرصت های شغلی نیمه وقت ارسال کنیم.

در ادامه این مطلب به تفصیل اشاره خواهیم کرد که کجا در پی شغل باشیم و چگونه کار پاره وقت بیابیم تا آینده شغلی خوبی در انتظارمان باشد.

 

در سایت کامپیوتر جابز دنبال کار بگردیم

سایت کاریابی و استخدام آنلایم کامپیوتر جابز یکی بهترین مکان ها برای این است که دنبال کار بگردیم. روزانه تعداد قابل توجهی کارفرما در این سایت حضور پیدا کرده و آگهی استخدامی خود برای جذب نیروی کار در آن به ثبت می رسانند، لذا دیگر نیاز نیست که نگران این مسئله باشیم که در کجا در جستجوی کار باشیم و می توانیم به سادگی اطلاعیه های دعوت به همکاری کارفرمایان را از این سایت دنبال کنیم تا شغل مناسب و متناسب با مهارت های خود را پیدا کنیم.

سایت کاریابی و استخدام آنلایم کامپیوتر جابز یکی بهترین مکان ها برای این است که دنبال کار بگردیم. روزانه تعداد قابل توجهی کارفرما در این سایت حضور پیدا کرده و آگهی استخدامی خود برای جذب نیروی کار در آن به ثبت می رسانند

چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم؟

چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم؟ سوالی است که خیلی از متقاضیان کار به دنبال پاسخ آن هستند زیرا بسیاری از کارجویان تمایل دارند تا با داشتن کار نیمه وقت بتوانند چند کار با هم را انجام داده و از چند جای مختلف حقوق دریافت کنند و درآمد خود را بالا ببرند.

بخشی از آگهی های استخدامی بسیاری زیادی که در سایت کامپیوتر جابز ثبت می شود به شغل های پاره وقت اختصاص دارد و در ادامه خواهیم گفت که چگونه کار نیمه وقت پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن شغل پاره وقت در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز می توانیم از منوی استخدام بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک کنیم تا صفحه جستجوی شغل برایمان باز شود. اکنون فیلدهای دسته بندی مشاغل و زیرمجموعه ها در فرم پیش رو را شاخه ای از علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات در آن تخصص داریم را انتخاب کرده و فیلد نوع شغل را بر روی پاره وقت قرار می دهیم و دیگر فیلدها را نیز بر اساس شرایط خود فیلتر می کنیم و در انتها بر روی دکمه جستجوی شغل کلیک می نماییم.

چگونه شغل پاره وقت پیدا کنیم؟ سوالی است که خیلی از متقاضیان کار به دنبال پاسخ آن هستند زیرا بسیاری از کارجویان تمایل دارند تا با داشتن کار نیمه وقت بتوانند چند کار با هم را انجام داده و از چند جای مختلف حقوق دریافت کنند و درآمد خود را بالا ببرند.

اکنون با مشاهده فهرست شغل های پاره وقت مدنظرمان می توانیم برای مشاهده اطلاعات و شرح کامل آگهی استخدامی بر روی آن ها کلیک کنیم و اگر این فرصت شغلی با تخصصی که داریم سنخیت داشت با بر روی دکمه ارسال رزومه به کارفرما کلیک رزومه شغلی خود را (که در ادامه روش ثبت آن در سایت کامپیوتر جابز را شرح می دهیم) برای کارفرمای مورد نظر بفرستیم.

اکنون با مشاهده فهرست شغل های پاره وقت مدنظرمان می توانیم برای مشاهده اطلاعات و شرح کامل آگهی استخدامی بر روی آن ها کلیک کنیم و اگر این فرصت شغلی با تخصصی که داریم سنخیت داشت با بر روی دکمه ارسال رزومه به کارفرما کلیک رزومه شغلی خود را برای کارفرمای مورد نظر بفرستیم.

ارسال رزومه برای کار پاره وقت

برای ثبت رزومه شغلی خود و ارسال آن به کارفرما جهت کار پاره وقت می توانیم به کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز مراجعه کرده و به دور روش اقدام به این کار نماییم.

شیوه نخست ارسال رزومه برای کار پاره وقت بدون ثبت نام در سایت و تنها به عنوان بازدیدکننده می باشد. اینگونه که باید از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده تا صفحه ای برایمان باز شود که در آن فرم رزومه شغلی قرار دارد. اکنون می توانیم با تکمیل مشخصات فردی و تخصصی و اطلاعات تماس خود رزومه شغلی خود را خیلی سریع در سایت استخدام و کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ثبت نموده و آماده ارسال برای کارفرما نماییم. لازم به ذکر است در فرم رزومه فیلد مربوط به نوع شغل را بر روی گزینه پاره وقت قرار دهیم.

شیوه نخست ارسال رزومه برای کار پاره وقت بدون ثبت نام در سایت و تنها به عنوان بازدیدکننده می باشد. اینگونه که باید از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده تا صفحه ای برایمان باز شود که در آن فرم رزومه شغلی قرار دارد.

اما روش دوم ارسال رزومه برای کار پاره وقت با عضویت در سایت کاریابی اینترنتی مشاغل کامپیوتر ممکن می شود و اینگونه است که ابتدا باید از طریق منوی کارجو و زیرمنوی ثبت نام کارجو عضو این وبسایت شویم زیرا از آنجایی که در روش اول برای ارسال رزومه برای کارفرما بایستی برای هر آگهی استخدام یک رزومه شغلی جدید ایجاد کنیم لذا بهترین کار اینست که ابتدا به عضویت سایت کامپیوتر جابز در آییم.

روش دوم ارسال رزومه برای کار پاره وقت با عضویت در سایت کاریابی اینترنتی مشاغل کامپیوتر ممکن می شود و اینگونه است که ابتدا باید از طریق منوی کارجو و زیرمنوی ثبت نام کارجو عضو این وبسایت شویم

حالا می توانیم همچون شیوه نخست، از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی کلیک کرده و رزومه شغلی خود را ثبت کنیم تا بتوانیم همین یک رزومه ساخته شده را برای هر تعداد کارفرما که به دنبال نیروی کار پاره وقت هستند ارسال نماییم.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟