نرم افزار درج آگهی و تبلیغ انبوه در اینستا و اینترنت

امروزه در دنیای فناوری اطلاعات، ربات های نرم افزاری ارسال آگهی گسترده و درج تبلیغ انبوه در اینستا گرام و تلگرام و فضای اینترنت به صورت ثبت خودکار اتوماتیک و آنلاین نقش مهی در جهت افزایش فروش  کالا و خدمات و محصولات فروشگاهی دارند.

امروزه در دنیای فناوری اطلاعات، ربات های نرم افزاری ارسال آگهی گسترده و درج تبلیغ انبوه در اینستا گرام و تلگرام و فضای اینترنت به صورت ثبت خودکار اتوماتیک و آنلاین نقش مهی در جهت افزایش فروش  کالا و خدمات و محصولات فروشگاهی دارند.

 

قبل از معرفی نرم افزارهای درج آگهی گستره و ربات های تبلیغات انبوه در سطح اینترنت و اپلیکیشن اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، به اطلاع مخاطبان سایت کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز می رسانیم که برای جستجوی رزومه برنامه نویس ربان نویس که به صورت پروژه ای و دورکاری در این زمینه فعالیت دارند، می توانید منوی جستجوی رزومه ها را انتخاب کنید و از مجموعه مشاغل برنامه نویسی، مشاهده رزومه کاری برنامه نویس ربات Robot را انتخاب نمایید.

همان طوری که میدانید، تبلیغات موثرترین راه برای افزایش فروش محصولات، کالا و خدمات است. از این رو، در سال های اخیر، صاحبان کسب و کار به دنبال راه های تبلیغات موثر و پربازده بودند. یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات، ارسال پیامک به شماره موبایل های فعال تلفن همراه در کل کشور است.

تبلیغات موثرترین راه برای افزایش فروش محصولات، کالا و خدمات است. از این رو، در سال های اخیر، صاحبان کسب و کار به دنبال راه های تبلیغات موثر و پربازده بودند. یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات، ارسال پیامک به شماره موبایل های فعال تلفن همراه در کل کشور است.

 

یکی از دغدغه افرادی که تبلیغات پیامکی انجام می دهند، یافتن شماره خط هایی است که در حال حاضر فعال هستند. بهترین راه برای دستیابی به شماره موبایل های فعال و روشن در ایران، استفاده از شماره افرادی است که آگهی های تبلیغاتی را در سایت های اینترنتی به ثبت میرسانند. خواه این سایتهای نیازمندی و ثبت آگهی تبلیغاتی باشد، خواه سایتهای استخدامی آنلاین و کاریابی های اینترنتی سراسری در کل کشور ایران.

 
نرم افزارهای درج آگهی انبوه و ربات های تبلیغ گسترده در اینستا و اینترنت چه کمکی به صاحبان کسب و کار می کنند؟

یکی از دغده های صاحبان کسب و کار اینترنتی در کل کشور ایران و حتی در هر نقطه از دنیا، پیشی گرفتن از رقبا و افزایش فروش کالا، خدمات و محصولات فروشگاه آنلاین خود هستند. با کمک نرم افزارهای درج آگهی رایگان انبوه و ربات های تبلیغ گسترده در اینستا و اینترنت، مدیران IT و سرپرستان حوزه فناوری اطلاعات شرکت ها و سازمانها قادر خواهند بود اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن کاربران بزرگترین سایت های استخدامی، کاریابی های اینترنتی و وبسایتهای خرید و فروش آنلاین کالا و خدمات و ارسال اگهی ایران را به راحتی و فقط با ۱ کلیک جمع آوری کنند. لازم به ذکر است، این نرم افزارها مطابق با آخرین تغییرات سایت های آگهی است و امکان جمع آوری اطلاعات آگهی از  شهرهای مختلف موجود در سایت ها و یا دسته بندی های مختلف اگهی ها  را دارا می باشند.

برنامه نویس ربات نویس چه کمکی می تواند به شما در این حوزه نرم افزاری جدید بکند؟

افرادی که در حوزه نرم افزاری مشغول کار می باشند و تخصص شان در نوشتن رباتهای درج خودکار آگهی و ثبت اتوماتیک تبلیغات در سطح اینترنت و اینستا و تلگرام است، به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و مدیران فروشگاه های آنلاین کمک می کنند که با استفاده از نرم افزار درج آگهی و تبلیغ انبوه، شماره موبایل های مربوط به استان دلخواه و دسته بندی مورد نظر خود را به تفکیک منطقه و شهر و استان، تنها با چند کلیک، از هر سایت دلخواه ارسال اگهی و کاریابی و استخدام و ... استخراج کند و از این طریق به تبلیغ شغل، کسب و کار، برای محصولات و یا خدمات خود بپردازد. برای هر سایتی که نیاز به جمع اوری اطلاعات ان دارید برای نوشتن برنامه نرم افزار استخراج دیتای مورد نظر خود می توانید با این برنامه نویسان ربات نویس نرم افزاری در تماس باشید.

 
مزایای نرم افزار های تبلیغاتی و ربات های درج اتومات آگهی و ارسال خودکار تبلیغ

چه مزایایی باعث می ‌شوند که شما به چند صد مشتری کالا و خدمات خود، به سمت به کارگیری نرم افزار های تبلیغاتی و ربات های درج اتومات آگهی و ارسال خودکار تبلیغ بروید؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که این ابزاری های جدید بازاریابی و فروش چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهند.
 
کدنویسی استاندارد
در تمام نرم افزار های طراحی شده، به روزترین متدهای برنامه نویسی به کار رفته شده است. بنابراین، کدنویسی استاندارد یکی از خصیصه های نرم افزار های طراحی شده در زمینه ربات و نرم افزارهای خودکار ارسال آگهی و تبلیغات گسترده است.

تنوع نرم افزار
جمع آوری اطلاعات از «تمام» سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی و خارجی، در تخصص  رباتها و برنامه نویسان Robot است. با توجه به نیاز کاربران، نرم افزار جمع آوری اطلاعات از تمام سایت ها امکان پذیر است.

پشتیبانی خودکار ربات ها
پشتیبانی در 7 روز هفته از طریق تلفن، واتس‌اپ، تلگرام، ایمیل و چت آنلاین به راحتی توسط ربات ها صورت می گیرد؛ همچنین، تمامی آپدیت های نرم افزاری برای هر ربات به صورت جداگانه و آنلاین و رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 
نمونه نرم افزار های از پیش طراحی شده برای استخراج شماره موبایل و متن آگهی از سایتهای معروفی همچون دیوار و شیپور و نیازمندیهای ایران و همشهری راهنما و نرم افزار جمع آوری اطلاعات اصناف، امرزوه به وفور در سطح اینترنت موجود است و می توانید دموی آنلاین این ابزارهای نوین و مهیج تبلیغاتی را در اینترنت مشاهده کنید. این رباتها با استفاده از اکانت ایمیل از سایتهای میل سرورهای معرفی چون یاهو و جیمیل و اتلوک و هات میل و ....اقدام به ارسال ایمیلهای تبلیغاتی انبوه و صد در صد در اینباکس Inbox اکانت ایمیل مورد نظرمی کنند و جالب است بدانید که نرم افزارهای ارسال ایمیل انبوه، بدون نیاز به سرور و تنها با استفاده از یک کامپیوتر امکان پذیر است.

معرفی کامل عملکرد ربات های ثبت آگهی رایگان و برنامه نویسی Robot تبلیغات تلگرام و اینستاگرام

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟