سوالات مصاحبه کارشناس تولید محتوا در جلسه استخدام حضوری

لیست نمونه سوالات مصاحبه کاری کارشناس تولید محتوا همراه با پاسخ تشریحی که در روز جلسه استخدام حضوری از سوی کارفرما به منظور ارزیابی دانش و توانایی محتوا گذار سایت و شبکه های اجتماعی از متقاضی کار این فرصت شغلی پرسیده می شود.

اهمیت مصاحبه روز استخدام کارشناس تولید محتوا چقدر است؟

کارفرما چگونه در جلسه مصاحبه حضوری کارشناس تولید محتوا را ارزیابی می کند؟

سوالات تخصصی مصاحبه نیروی تولید محتوا در جلسه استخدام حضوری با پاسخ تشریحی کدام اند؟

پرسش های عمومی مصاحبه کاری کارشناس تولید محتوا به چه ترتیب اند؟

 

اهمیت مصاحبه روز استخدام کارشناس تولید محتوا

کارشناس تولید محتوا شغلی است که در سال های گذشته بسیاری از افراد آن را به نحوی که شایسته است جدی نگرفته اند. خیلی از کارفرمایان و صاحبان کسب و کار تولید و بازاریابی محتوا را به دید یک بار اضافی می نگرند و آن را کم اهمیت می پندارند. در حالی که این این شغل می تواند از مهمترین و اساسی ترین بخش های هر کسب و کاری باشد و آینده تجاری آن را تعیین می نماید.

به همین خاطر سخت گیری هایی که باید، در جلسه مصاحبه استخدامی کارشناس محتوا گذار سایت و شبکه های اجتماعی صورت نمی گرفت که این منجر به استخدام افراد کارنابلد و بی تجربه که با حقوق پایین کار کنند می گردید و نتیجه آن جز شکست چیز دیگری نبود.

اما امروزه و رفته رفته اهمیت فرصت شغلی کارشناس تولید مطلب و بازاریابی محتوا برای کارفرمایان به خوبی درک گردیده و مدیران شرکت ها با تدارک دیدن مصاحبه های کاری اصولی در پی استخدام حرفه ای ترین متخصصین تولید محتوا می گردند.

لیست نمونه سوالات مصاحبه کاری کارشناس تولید محتوا همراه با پاسخ تشریحی که در روز جلسه استخدام حضوری از سوی کارفرما به منظور ارزیابی دانش و توانایی محتوا گذار سایت و شبکه های اجتماعی از متقاضی کار این فرصت شغلی پرسیده می شود.

کارفرما چگونه در جلسه مصاحبه حضوری کارشناس تولید محتوا را ارزیابی می کند؟

عموماً در جلسه مصاحبه حضوری جهت استخدام کارشناس تولید محتوا، کارفرما ۳ مهارت اصلی نیروی محتوا گذار را ارزیابی می کند. این توانایی ها عبارت اند از جست وجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی، نگارش متن و ویرایش متون که کسی که متقاضی استخدام در این فرصت شغلی است باید از این مهارت ها بهره مند باشد.

 

سوالات تخصصی مصاحبه نیروی تولید محتوا در جلسه استخدام حضوری با پاسخ تشریحی

در جلسه استخدام حضوری مصاحبه شغلی کارشناس تولید محتوا ممکن است برخی سوالات تخصصی از کارجو پرسیده شود که در زیر تعدادی از آن ها را همراه با پاسخ تشریحی مشاهده می کنید:

 

سوال 1: محتوای همیشه سبز یا محتوای سبز چیست؟

جواب: همانگونه که از مفهوم صفت همیشه سبز بر می آید، این اصطلاح درباره مطالبی استفاده می شود که سریع قدیمی نمی شوند و برای مدت زمان زیادی، محتوای تولید شده معنا و مفهوم و کاربرد خود را حفظ می  نماید.

 

سوال 2: زرد نویسی به چه معناست؟

جواب: محتوای زرد مطلبی است که استانداردهای کیفی محتوا در آن نادیده گرفته شده و تنها به منظور جذب بیشتر مخاطب، برانگیختن هیجانات مخاطب، و همچنین ترغیب خوانندگان مطلب به نقل محتوا و بازنشر آن تولید می گردد. بدیهی است که هدف اصلی زرد نویسی نهایی کسب منفعت مالی از این هیجان زدگی مخاطبان می باشد.

 

سوال 3: رپورتاژ آگهی چیست و به چند دسته تقسیم می شود؟

جواب: رپورتاژ آگهی هر نوع مطلبی است که در ازای دریافت پول منتشر گردد و شیوه‌ نگارش، طراحی و پیاده‌سازی، آن را شبیه خبر، داستان،‌ مقاله و سایر مطالب نشریه نشان می دهد.

رپورتاژ آگهی ها را می توان به دو دسته تجاری و سیاسی قسمت نمود. در رپورتاژ آگهی تجاری، هدف یافتن مصرف‌کننده و مشتری جدید می باشد و هدف رپورتاژ سیاسی، تغییر یا اصلاح دیدگاه‌های سیاسی مخاطبین نسبت به یک موضوع، فرد یا حزب می باشد.

 

سوال 4: ویدئو مارکتینگ چیست؟

جواب: هر گونه بکارگیری ویدئو با هدف معرفی، ترویج، فروش یا ساخت برند، ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی گفته می شود. ویدئو مارکتینگ ممکن است برای یک ایده، کالا، سرویس، شخص، شهر و دیگر موارد بکار گرفته شود.

 

سوال 5: تقویم محتوایی چیست و از چه قیمت هایی تشکیل شده است؟

جواب: تقویم محتوایی از جمله ابزارهای کلیدی در تولید محتوا می باشد و یک برنامه ریزی منظم برای مدت مشخص است که میزان محتواهای لازم را جهت تولید، ویرایش، طراحی و انتشار در بر می گیرد.

قسمت های مختلف یک تقویم محتوایی شامل تاریخ ها، نام مسئول هر بخش، موضوع و عنوان، اولویت بندی و هشتگ و کلمات کلیدی می شود.

 

سوال 6: CTR یا نرخ کلیک را توضیح دهید.

جواب: هنگامی که یک کاربر در موتور جستجوی گوگل سرچ می کند نتایج گوناگونی را خواهد دید. با دیدن فهرست نتایج تصمیم می گیرد که بر روی کدام یک از آنها کلیک نماید. نرخ کلیک در واقع درصدی از کاربران می باشد که در نتایج جستجو بر روی لینک سایت ما کلیک کرده اند.

 

سوال 7: محتوای وایرال چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

جواب: محتوای وایرال یا ویروسی ممکن است یک ایمیل، پست وبلاگی، پست در شبکه های اجتماعی، فایل صوتی یا هر شکل دیگری از انواع محتوا باشد که خیلی سریع، در بین جامعه مخاطبین پخش می گردد و با انتشار دست دوم و دست چندم از سوی سایرین، به دست کسانی می رسد که فرستنده، آن ها را نمی شناسد و به طور مستقیم به آن ها دسترسی ندارد.

 

سوال 8: اینفوگرافیک چیست؟

جواب: اینفوگرافیک یکی از انواع محتوای مناسب محیط وب می باشد. این نوع محتوا، نمایشی بصری از اطلاعات بوده که با ترکیب تصاویر و متن، آن ها را برای مشاهده و درک بهتر بیننده ساده می کند.

 

سایر سوالات تخصصی مصاحبه استخدامی محتوا گذار سایت بدون جواب تشریحی

برخی دیگر از سوالات تخصصی مصاحبه استخدامی کارشناس تولید محتوا به ترتیب زیر است که آنها را لیست وار و بدون جواب تشریحی مشاهده می نمایید:

1. دلیل سرمایه گذاری در تولید محتوایی که آن را به صورت رایگان ارائه می دهیم چیست؟

2. به نظر شما مردم به چه طریقی از مطالب ما مطلع می گردند؟

3. رساندن صدا به گوش مخاطبان برای یک برند چه اهمیتی دارد؟

4. به چه شکلی صدای خود را به یک برند می رسانید؟

5. اگر به شما گفته شود باید هفته ای ۵۰ مطلب محتوایی ایجاد کنید، چه می گویید؟

6. از دید شما در یک هفته چه تعداد محتوا می توانید تحویل دهید؟

7. چگونه مطالب را اولیت بندی می کنید؟

8. کدام سبک محتوایی را برای بهبود عملکرد بازاریابی شرکت پیشنهاد می دهید؟

9. از چه طریقی می توانید از اصول سئو برای تولید محتوا به شکل بهینه ای استفاده نمود؟

10. ارزش اینفوگرافیک چه میزان است؟

 

پرسش های عمومی مصاحبه کاری کارشناس تولید محتوا

یک سری سوالات عمومی استخدامی نیز ممکن است در مصاحبه کاری کارشناس تولید محتوا از شما پرسش گردد که در زیر به برخی  از آن ها اشاره شده است:

1. فرض کنید تعداد زیادی کار تکراری موجود است. چطور می توانید انگیزه خود را حفظ کنید؟

2. چگونه به جزئیات توجه می کنید؟

3. برای ویراستاری چه ابزاری را بکار می برید؟

4. از کارفرمای خود انتظار دارید که چگونه انگیزه شما را بالا ببرد؟

5. تجارب و سوابق کاریتان چگونه شما را به عنوان کارشناس تولید محتوا یاری می دهد؟

6. چه اطلاعاتی درباره این شرکت دارید؟

7. از مشتریان این شرکت و اینکه چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند چه می دانید؟

8. تصورتان از جایگاهتان در یک سال آینده چیست؟ در سه سال آینده خود را در چه جایگاهی می بینید؟

 

اگر قصد فعالیت در حوزه تولید محتوا را دارید خوب است تا پس از مطالعه سوالات مصاحبه کارشناس تولید محتوا در جلسه استخدام حضوری مطلب معرفی فرصت شغلی کارشناس تولید محتوای سایت و وظایف آن را نیز بخوانید.

 

لیست سوالات مصاحبه متخصص تولید محتوا در جلسه استخدام حضوری

چنانچه شما دانشجو، کارفرما، کارجو یا شاغل در حوزه تولید محتوا هستید و در پی جواب تشریحی به برخی سوالات استخدامی برای روز مصاحبه کاری هستید می توانید در بخش زیرین این مطلب، سوال خود را به صورت نظر یا پیشنهاد، پیرامون سوالات عمومی و تخصصی روز مصاحبه حضوری و شفاهی شغلی در بخش سوالات مصاحبه کارشناس تولید محتوا در جلسه استخدام حضوری به صورت آنلاین ثبت نمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟