ارزیابی رزومه ‌های کاری متخصصین علم‌ داده

ارزیابی رایگان رزومه ‌های کاری متخصصین علم‌ داده و بررسی اهمیت رزومه و سابقه شغلی در جذب و استخدام و نکات منفی آن، درج پروژه ها و نشریات مربوط به علوم داده، شرح تجربیات شغلی کارشناس این حوزه و تیتر عناوین مهمترین مقالات علم‌ داده برای مدیران کسب‌ و کار

رزومه در جذب و استخدام چقدر اهمیت دارد؟

نکات منفی رزومه و سابقه شغلی چیست؟

رزومه ‌های کاری متخصصین علم‌ داده را به صورت رایگان ارزیابی می کینم.

چگونه پروژه ها و نشریات مربوط به علوم داده در رزومه درج کنیم؟

شرح تجربیات شغلی کارشناس علم داده در رزومه هیا کاری به چه ترتیب است؟

تیتر عناوین مهمترین مقالات علم‌ داده برای مدیران کسب‌ و کار را مشاهده کنید.

 

اهمیت رزومه در جذب و استخدام

ارزیابی سوابق شغلی مخصوصا در حوزه کاری علم داده، قبل از ارسال بسیار اهمیت دارد چرا که رزومه کاری یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام جذب و استخدام مورد توجه قرار می‌گیرد. در حقیقت سریع‌ ترین راه برای محروم شدن از یک فرصت شغلی، ارسال رزومه ناقص است.

یکی از مشکلات رایج کارشناسان و متخصصین علم‌ داده عدم طراحی روزمه ‌کاری حرفه‌ ای جهت اخذ فرصت‌ های شغلی این حوزه هست. مشکلاتی که فارغ از میزان توانمندی فنی سبب حذف این افراد قبل از مصاحبه حضوری شرکت‌ ها و سازمان های بزرگ می شود.

ارزیابی رایگان رزومه ‌های کاری متخصصین علم‌ داده و بررسی اهمیت رزومه و سابقه شغلی در جذب و استخدام و نکات منفی آن، درج پروژه ها و نشریات مربوط به علوم داده، شرح تجربیات شغلی کارشناس این حوزه و تیتر عناوین مهمترین مقالات علم‌ داده برای مدیران کسب‌ و کار

نکات منفی رزومه و سابقه شغلی

از نکات منفی رزومه و سابقه شغلی می توان به مشکلاتی از قبیل کلی‌ گویی، ذکر اطلاعات متناقض و اضافی، غلط‌ های نگارشی، عدم ارسال رزومه اختصاصی برای کارفرما، توجه بیشتر به مدارک بجای سوابق کاری، توضیحات ناکافی، بصری‌ سازی غیراستاندارد و... اشاره کرد که تنها برخی از مشکلات رایج در طراحی روزمه‌ های کاری هست.

 

ارزیابی رایگان رزومه ‌های کاری متخصصین علم‌ داده

با توجه به تجربیات متعدد در مصاحبه و ارزیابی رزومه‌ های کاری متخصصین حوزه‌های علم‌ داده، کلان‌ داده و هوش تجاری برای برخی از شرکت‌ ها و سازمان‌ها، این فرصت برای مخاطبین سایت کاریابی آنلاین و تخصصی کامپیوتر جابز، ویژه مشاغل IT، مهندسی شبکه، برنامه نویسان و کارشناسان فناوری اطلاعات در زمینه علم داده ایجاد شده است تا افرادی که علاقه‌ مند هستند رزومه کاری خود را در بانک اطلاعاتی سوابق شغلی و رزومه کامپیوتر جابز به صورت رایگان ثبت نمایند تا در صورت نیاز به مشاوره و ارزیابی توسط کارشناسان ما، مشکلات و نواقص موجود در روزمه‌ کاریشان اعلام شود.

رزومه کاری یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام استخدام مورد توجه قرار می‌گیرد. در حقیقت سریع‌ ترین راه برای محروم شدن از یک فرصت شغلی، ارسال رزومه ناقص است.

کات منفی رزومه و سابقه شغلیمشکلاتی از قبیل کلی‌ گویی، ذکر اطلاعات متناقض و اضافی، غلط‌ های نگارشی، عدم ارسال رزومه اختصاصی برای کارفرما

درج پروژه ها و نشریات مربوط به علوم داده در رزومه

درج پروژه ها و نشریات (publications) مربوط به علوم داده که توسط شما ارائه شده باشد در رزومه که می تواند شامل پروژه های تحلیل داده، پروژه های یادگیری ماشین، مقالات علمی منتشر شده یا حتی آموزش های کدنویسی باشد برای اثبات مهارت های مورد ادعایتان به کارفرما اهمیت دارد. این بخش بهتر است بلافاصله بعد از نام، عنوان شغلی و اطلاعات تماس قرار گیرد.

 

شرح تجربیات شغلی کارشناس علم داده در رزومه های کاری

در بخشی از رزومه های کاری باید تجربیات شغلی یا تخصصی خود را که مورد نیاز کارفرمایان در استخدام شما به عنوان کارشناس علم داده است را شرح دهید. ابتدا جدیدترین سوابق شغلی را بیان نموده و به تجربیات قبلی، به ترتیب در زیر آن اشاره نمایید.

توجه تواشته باشید که لازم نیست همه سوابق کاری خود را در رزومه درج کنید و معمولا آوردن 5 سال آخر تجربیات کاری در رزومه کافی است، اما مطمئن شوید سابقه های شغلی مطرح شده در در رزومه، یکپارچه باشد، فاصله بیش از 6 ماه بین سوابق کاری برای کارفرمایان عموماً پذیرفتنی نیست. در صورتی که چنین فاصله ای در تجربیات کاری شما وجود دارد، حتماً دلیل آن را بیان کنید.

در بخشی از رزومه های کاری باید تجربیات شغلی یا تخصصی خود را که مورد نیاز کارفرمایان در استخدام شما به عنوان کارشناس علم داده است را شرح دهید. ابتدا جدیدترین سوابق شغلی را بیان نموده و به تجربیات قبلی، به ترتیب در زیر آن اشاره نمایید.

تیتر عناوین مهمترین مقالات علم‌ داده برای مدیران کسب‌ و کار

گذر به عصر داده ها سبب تغییر گسترده جایگاه مدیران کسب‌ و کارها شده است. مدیرانی که با چالش‌ طراحی استراتژی تحلیل داده، مدیریت دپارتمان تحلیل‌ داده، جذب متخصصین علم‌ داده، تصمیم گیری داده‌ محور و... مواجه هستند. در ادامه تیتر عناوین 7 مقاله مهم و جدید در این حوزه را که با رویکرد مدیریتی فنی در حوزه علم‌ داده تدوین شده است را برای آشنایی بیشتر مخاطبان وب سایت کاریابی آنلاین و تخصصی کامپیوتر جابز، ویژه مشاغل IT، مهندسی شبکه، برنامه نویسان و کارشناسان فناوری اطلاعات آورده ایم.

1- اشتباهات رایج شرکت ها در جذب تحلیل‌ گران داده 2- پروژه های کلیدی حوزه علم داده در کسب‌ و کار 3- نقشه راه تدوین استراتژی های کلان داده 4- معماری استقرار قابلیت‌ های تحلیلی در سازمان ها 5- تشکیل تیم و دپارتمان علم داده در سازمان 6- تبدیل شدن به یک سازمان داده محور 7- نقش علم داده در بهبود فرایندهای کسب و کار  

اگر می خواهید با فرصت های شغلی مرتبط با علوم داده و مهارت های مورد نیاز متخصصین علم‌ داده آشنا شوید مطلب برترین مهارت‌ های فعلی و آتی متخصصین علم‌ داده را مطالعه فرمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟