استخدام فوری نیرو

 ممکن است شما کارفرمایی باشید که نیاز فوری به استخدام نیرو داشته باشید یعنی می خواهید ظرف چند ساعت یا حداکثر یکی دو روز، نیروی متناسب با نیاز خود را دعوت به همکاری نمایید در این صورت نیاز است که شما آگهی استخدامی یا همان شغل خود را به صورت آگهی استخدام فوری، در سایت کاریابی ویژه مشاغل آی تی IT، شبکه و برنامه نویس کامپیوتر جابز، ثبت نمایید.

راهنمایی درباره ثبت آگهی استخدام فوری در سایت کامپیوتر جابز

 

کامپیوتر جابز، سایت استخدامی است که ویژه مشاغل IT، برنامه نویسان، مهندسان شبکه و طراحان گرافیست و سایر شاخه های فنی در این زمینه است و به تبع آن همه افرادی که به عنوان کارفرما یا کارجو به این سامانه مراجعه می کنند، اهالی همین حوزه های کاری هستند. همین تخصصی بودن بازدیدکننده گان این سامانه کاریابی و اطلاع رسانی استخدام و اشتغال باعث گردیده است که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن نیروی متخصص مورد نیاز خود را از بین متقاضیان کار سراسر کشور پیدا نمایید.

ثبت آگهی استخدام فوری نیز مانند ثبت آگهی های رایگان می باشد با یک نکته که در ادامه به صورت تصویری توضیح داده شده است. اگر می خواهید کسب و کار تان در صدر لیست سایر کسب و کارها برای کارجویان دیده شود و فرصت شغلی (آگهی استخدام شما) شما در صدر همه مشاغل در لیست جستجوی آگهی های استخدامی دیده شود، می توانید شغل خود را با عناوین شغل طلایی یا شغل ویژه و کسب و کارتان را نیز به این شیوه ثبت نمایید.

در سایت کاریابی تخصصی مشاغل رشته های آی تی IT و شبکه و برنامه نویس کامپیوتر جابز امکان ثبت همزمان آگهی (شغل) استخدام فوری (طلایی یا ویژه) و کسب و کار فوری با همدیگر وجود دارد، فقط می بایست به هنگام ثبت آگهی استخدام یا کسب و کا

نحوه ثبت آگهی استخدام فوری در سایت کامپیوتر جابز به چه شکل است؟

برای اینکار لازم است ابتدا در سایت کاریابی کامپیوتر جابز ثبت نام نمایید و قبل ثبت آگهی شغلی، یکی از پکیج های یک ماهه، سه ماهه یا یکساله را تهیه نمایید و سپس آگهی فوری استخدامی خود را درج نمایید.

البته اگر گزینه شغل طلایی و ویژه برای شما فعال نبود به این معنی است که شما از پکیج رایگان کارفرمایی استفاده می کنید و برای ثبت آگهی استخدام فوری نیاز دارید که از یکی از پکیج های یک ماهه، سه ماهه یا یک ساله کارفرمایی استفاده نمایید.

ثبت آگهی استخدام فوری نیز مانند ثبت آگهی های رایگان می باشد با یک نکته که در ادامه به صورت تصویری توضیح داده شده است. اگر می خواهید کسب و کار تان در صدر لیست سایر کسب و کارها برای کارجویان دیده شود

 در سایت کاریابی تخصصی مشاغل رشته های آی تی IT و شبکه و برنامه نویس کامپیوتر جابز امکان ثبت همزمان آگهی (شغل) استخدام فوری (طلایی یا ویژه) و کسب و کار فوری با همدیگر وجود دارد، فقط می بایست به هنگام ثبت آگهی استخدام یا کسب و کار، آن شغل یا کسب و کار را طلایی یا ویژه نمایید. این گزینه ها را می تواند در فرم ثبت آگهی استخدام که در مراحل ابتدایی ورود اطلاعات شغل از شما پرسیده می شود، انتخاب نمایید. مانند تصویر بالا. قرار گرفتن در لیست کسب و کارهای طلایی و نشان دادن فرصت شغلی مجموعه خود در صدر لیست مشاغل، شانس شما را در برای دیده شدن در هنگام جستجوی کارجویان در بانک مشاغل و آگهی های استخدامی به مراتب بالا می برد و برای آگهی های طلایی، ظرف چند ساعت و برای آگهی های ویژه ظرف یکی دو روز، لیست بزرگی از متقاضیان متخصص مرتبط با زمینه شغلی مورد درخواست شما، آن را پیدا خواهند کرد و به شما پیام خواهند داد.

کسب و کار طلایی (فوری) به چه معناست؟

کسب و کار طلایی (فوری) نام شرکتی است که در صدر لیست کسب و کارها (شرکت ها) برای کارجویان و بازدیدکننده گان سایت نشان داده می شود و امکان بهتر دیده شدن و معروفیت بیشتر کسب و کار در بین اهالی متخصص در زمینه کاری اش را با آن می دهد و شانس دیدن شدن توسط متقاضیان فرصت های شغلی مجموعه خود را برای کارجویان متخصص، به حدود 100 درصد می رساند و در نتیجه مدت زمان جذب نیرو و پیدا کردن فرد متخصص در زمینه نیاز شغلی خود را بسیار کوتاه می کند و شاید ظرف چند ساعت یا یکی دو روز، لیستی از پیام ها، رزومه ها و ایمیل های کارجویان متخصص و متناسب با نیازمندی کسب و کار خود، دریافت می نماید.

کسب و کار ویژه به چه معناست؟

کسب و کار ویژه نیز همانند کسب و کار طلایی (فوری) است با این تفاوت که شانس دیدن شدن توسط متقاضیان فرصت های شغلی مجموعه خود را برای کارجویان متخصص، به حدود 80 درصد می رساند چرا که کسب و کارهای ویژه بعد از کسب و کارهای طلایی (فوری) در لیست کسب و کارهای وب سایت قرار می گیرند و در نتیجه این امر، از اولویت پایین تری نسبت به کسب و کار طلایی (فوری)، در دیده شدن و مشاهده شدن توسط کارجو یا بازدید کننده سایت برخوردار است.

شغل یا آگهی استخدام طلایی (فوری) به چه معناست؟

ممکن است شما کارفرمایی باشید که نیاز فوری به استخدام نیرو داشته باشید یعنی می خواهید ظرف چند ساعت یا حداکثر یکی دو روز، نیروی متناسب با نیاز خود را دعوت به همکاری نمایید در این صورت نیاز است که شما آگهی استخدامی یا همان شغل خود را به صورت شغل یا آگهی استخدام طلایی (فوری) در سایت کاریابی ویژه مشاغل آی تی IT، شبکه و برنامه نویس کامپیوتر جابز، ثبت نمایید تا در صدر لیست آگهی های استخدامی و جستجوی کارجویان قرار گیرد.

 شغل یا آگهی استخدام ویژه به چه معناست؟

آگهی استخدام یا شغل ویژه نیز همانند مشاغل طلایی (فوری) است با این تفاوت که شانس دیدن شدن توسط متقاضیان فرصت های شغلی مجموعه خود را برای کارجویان متخصص، به حدود 80 درصد می رساند چرا که مشاغل ویژه بعد از مشاغل طلایی (فوری) در لیست آگهی های استخدامی قرار می گیرند و در نتیجه این امر، از اولویت پایین تری نسبت به مشاغل طلایی (فوری)، در دیده شدن و مشاهده شدن توسط کارجو یا بازدید کننده سایت برخوردار است.

 

معرفی انواع پکیج های کارفرمایان در سایت کامپیوتر جابز

پکیج رایگان کارفرمایان

در این پکیج کارفرما قادر است به تعداد 2 عدد کسب و کار برای خود ایجاد کند که قاعدتا برای کسانی که در دو شرکت مختلف مشغول فعالیت هستند و یا برای دو زیرمجموعه متفاوت می خواهند شغل یا آگهی استخدام ثبت کنند، بسیار مفید خواهد بود و دیگر نیاز نیست برای هر کسب و کار، اکانت جدیدی در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ایجاد نمایند.

مدت زمان استفاده از پکیج رایگان کارفرمایی 365 روز یا یک سال است و کارفرما می تواند در این مدت به تعداد 3 شغل یا آگهی استخدامی را به صورت رایگان ثبت نماید تا لیستی از کارجویان مرتبط با نیاز را در کنترل پنل کارفرمایی خود در سایت مشاهده نماید و مورد بررسی قرار دهد یا با آنها به صورت آنلاین به گفتگو یا چت بپردازد و حتی پیش از مصاحبه از خیلی از جوانب تخصصی متقاضی آن فرصت شغلی مطلع گردد.

در پکیج رایگان کارفرمایی، کارفرما قادر نیست به جستجوی رزومه کارجویان بپردازد یا کسب و کار و شغل خود را به صورت کسب و کار یا آگهی استخدام طلایی (فوری) یا در قالب کسب و کار یا فرصت شغلی ویژه (در صدر کسب و کارها یا آگهی های استخدامی سایت و در ردیف اول جستجو) قرار دهد.
 

پکیج یک ماهه کارفرمایان

در پکیج های یک ماهه، سه ماهه و یکساله، کارفرما قادر است به جستجوی رزومه افراد متخصص مورد نیاز خود بپردازد.

در این پکیج کارفرما قادر است به تعداد 2 عدد کسب و کار برای خود ایجاد کند که قاعدتا برای کسانی که در دو شرکت مختلف مشغول فعالیت هستند و یا برای دو زیرمجموعه متفاوت می خواهند شغل یا آگهی استخدام ثبت کنند، بسیار مفید خواهد بود و دیگر نیاز نیست برای هر کسب و کار، اکانت جدیدی در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز ایجاد نمایند.

مدت زمان استفاده از پکیج یک ماهه کارفرمایی 30 روز است و کارفرما می تواند در این مدت به تعداد 5 شغل یا آگهی استخدامی را ثبت نماید تا لیستی از کارجویان مرتبط با نیاز را در کنترل پنل کارفرمایی خود در سایت مشاهده نماید و مورد بررسی قرار دهد یا با آنها به صورت آنلاین به گفتگو یا چت بپردازد و حتی پیش از مصاحبه از خیلی از جوانب تخصصی متقاضی آن فرصت شغلی مطلع گردد.

در این پکیج یک ماهه، کارفرما قادر است 2 عدد از کسب و کار و 3 عدد از شغل خود را به صورت کسب و کار یا آگهی استخدام ویژه (در صدر کسب و کارها یا آگهی های استخدامی سایت و در ردیف اول جستجو) قرار دهد. کسب و کار و آگهی های استخدامی ویژه پایین تر از کسب و کار یا فرصت های شغلی طلایی (فوری) در سایت کاریابی کامپیوتر جابز قرار می گیرند.

مشاهده لیست پکیج های کارفرمایی

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟