راهنمای کارجویان

راهنمای کار با سایت کامپیوتر جابز برای کارجویان

متقاضی کار یا (Job Seeker) ابتدا باید به عنوان کارجو در سایت کاریابی تخصصی کامپیوتر جابز، ویژه مشاغل آی تی، شبکه و برنامه نویسان، ثبت نام نماید و پس از تایید ایمیل ارسالی از طریق فرم ورود، وارد سایت می شود و به صورت خودکار به پنل مدیریت کارجویان هدایت می گردد.

راهنمای کار با سایت کامپیوتر جابز برای کارجویان مخصوص رشته های IT شبکه و برنامه نویسیان

کارجو برای آنکه قادر باشد یک شغل را تایید یا به اصطلاح Apply کند، حتما می بایست یک رزومه برای خود در وهله نخست ایجاد کرده باشد. در عرض کمتر از یک دقیقه می توانید رزومه انلاین خود را در سایت کاریابی تخصصی ویژه مشاغل IT و فناوری اطلاعات و برنامه نویسی کامپیوتر جابز، ایجاد کنید. پس از اینکار می توانید در انتهای هر آگهی استخدامی، شغل متناسب با تخصص خود را تایید نمایید. هرچه اطلاعات شما کامل تر باشد، شانس بیشتری در استخدام خواهید داشت. مانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می نمایید.

کارجو برای آنکه قادر باشد یک شغل را تایید یا به اصطلاح Apply کند، حتما می بایست یک رزومه برای خود در وهله نخست ایجاد کرده باشد. در عرض کمتر از یک دقیقه می توانید رزومه انلاین خود را در سایت کاریابی تخصصی ویژه مشاغل IT و فناوری اطلاعات و برنامه نویسی کامپیوتر جابز، ایجاد کنید

 

کاور (Cover) در پنل مدیریت کارجویان به چه معناست؟

در هنگام تایید شغل مطلوب خود، یک انتخاب دیگری نیز را در صورت دلخواه به صورت همزمان می توانید داشته باشید و آن انتخاب کاور برای رزومه خودتان می باشد. حال می خواهیم بدانیم کاور (Cover) در کنار رزومه آنلاین به چه معنی است؟ فرض کنید رزومه شما با عنوان کارآموز شبکه می باشد و شغلی را که می خواهید تایید کنید نیازمند آشنایی اولیه و تجربیات بیشتری علاوه بر حداقل دانش مورد نیاز در حوزه کارآموزی شبکه کامپیوتر باشد، به فرض در این موقعیت شغلی کارفرما تاکید کرده است که متقاضی استخدام در این شغل حتما می بایست آشنا به مفاهیم ابتدایی سوئیچها و روترهای سیکو نیز باشید، خوب شما یک کاور برای معرفی بیشتر از آنچه در رزومه و سوابق شغلی خود آورده اید، ایجاد می کنید. در واقع کاور، تکمیل کننده رزومه می باشد. کاوری با این مضمون که تصویرش در ادامه آورده شده است.

کاور (Cover) در کنار رزومه آنلاین به چه معنی است؟ فرض کنید رزومه شما با عنوان کارشناس شبکه می باشد و شغلی را که می خواهید تایید کنید نیازمند تجربیات بیشتری علاوه بر دانش مورد نیاز در حوزه کارشناسی و پشتیبانی شبکه باشد

پس از تایید شغل چه اتفاقی می افتد؟

 پس از تایید شغل توسط شما، کارفرما می تواند درخواست شما را در پنل مدیریت کارفرمایی خود مشاهده نماید مانند تصویر زیر

 آگهی استخدامی  پس از تایید شغل توسط شما، کارفرما می تواند درخواست شما را در پنل مدیریت کارفرمایی خود مشاهده نماید مانند تصویر زیر

حال کارفرما یا شغل شما را رد می کند یا تایید که اگر تایید کرد شما در قسمت میانی پنل مدیریت خودتان و همچنین از گزینه شغل های تایید شده من در قسمت ابتدایی و بالایی پنل مدیریت کارجویی، می توانید از خبر استخدام خود در ان موقعیت شغلی باخبر شوید. مانند تصویر زیر

https://computerjobs.ir/images/حال کارفرما یا شغل شما را رد می کند یا تایید که اگر تایید کرد شما در قسمت میانی و همچنین از گزینه شغل های تایید شده من می توانید از خبر استخدام خود در ان موقعیت شغلی باخبر شوید. مانند تصویر زیر.jpg

 

پیام ها

در پنل کارجویان، گزینه ای وجود دارد به نام پیام، که اگر کارفرمایی برای شما پیامی فرستاده باشد می توانید در این بخش پاسخ دهید و شروع به گفتگوی آنلاین یا به اصطلاح چت نمایید. البته کارجو نمی تواند شروع کننده پیام باشد. مانند تصویر زیر

در پنل کارجویان، گزینه ای وجود دارد به نام پیام، که اگر کارفرمایی برای شما پیامی فرستاده باشد می توانید در این بخش پاسخ دهید و شروع به گفتگوی آنلاین یا به اصطلاح چت نمایید. البته کارجو نمی تواند شروع کننده پیام باشد. مانند تصویر زیر

 

رزومه طلایی (فوری) به چه معناست؟

رزومه طلایی (فوری) رزومه ایست که در صدر رزومه ها برای نمایش به کارفرمایان نشان داده می شود و شانس دیده شدن برای کارفرما در حوزه تخصصی کارجو را به حدود 100 درصد می رساند و در نتیجه مدت زمان استخدام فرد را بسیار کوتاه می کند و شاید ظرف یک یا دو روز لیستی از پیشنهاد کاری بالایی از طرف کارفرمایان دریافت نماید.

رزومه ویژه به چه معناست؟

رزومه ویژه رزومه ایست که در همانند رزومه طلایی در صدر رزومه ها برای نمایش به کارفرمایان نشان داده می شود ولی بعد از نشان داده شدن لیست رزومه های طلایی و در این مورد هم شانس دیده شدن برای کارفرما در حوزه تخصصی کارجو را به حدود 80 درصد می رساند و در نتیجه مدت زمان استخدام فرد را بسیار کوتاه می کند و شاید ظرف دو تا سه روز لیستی از پیشنهاد کاری بالایی از طرف کارفرمایان دریافت نماید.

 

معرفی انواع پکیج های کارجویان در سایت کامپیوتر جابز

پکیج رایگان کارجویان

در این پکیج کارجو قادر است به تعداد 1 عدد رزومه برای خود ایجاد کند که قاعدتا برای کسانی که توانایی کار به صورت نیروی آماده به کار فوری را نیز دارند، می تواند مفید باشد چرا می توانند رزومه و سابقه شغلی برای خود ایجاد کنند.

مدت زمان استفاده از پکیج رایگان کارجویی 365 روز یا یک سال است و کارجو می تواند به تعداد 5 شغل یا آگهی استخدامی را تایید کند که در این صورت، رزومه و اطلاعات کاری اش بصورت خودکار برای کارفرما فرستاده می شود تا مورد بررسی قرار دهد.

در پکیج رایگان کارجویی، کارجو فقط قادر نیست رزومه خود را به صورت رزومه طلایی (فوری) یا در قالب سابقه شغلی ویژه (در صدر رزومه های دیگران و در ردیف اول جستجو) قرار دهد.

پکیج یک ماهه کارجویان

در این پکیج کارجو قادر است به تعداد 2 عدد رزومه برای خود ایجاد کند که قاعدتا برای کسانی که توانایی کار به صورت نیروی آماده به کار فوری را نیز دارند، می تواند مفید باشد چرا که به تعداد دو عدد رزومه و سابقه شغلی می توانند برای خود ایجاد کنند.

مدت زمان استفاده از پکیج یک ماهه کارجویی 30 روز است و کارجو می تواند به تعداد بی نهایت شغل یا آگهی استخدامی را تایید کند. در این پکیج یک ماهه، کارجو قادر است یک عدد از رزومه های خود را به صورت رزومه ویژه (در صدر رزومه های دیگران و در ردیف اول جستجو) قرار دهد. رزومه های ویژه در صدر سوابق شغلی در دسته بندی های مختلف و پایین تر از رزومه های طلایی (فوری) در سایت کاریابی کامپیوتر جابز قرار می گیرند.

پکیج سه ماهه کارجو

در این پکیج کارجو قادر است به تعداد 3 عدد رزومه برای خود ایجاد کند که قاعدتا برای کسانی که توانایی کار به صورت نیروی آماده به کار فوری را نیز دارند، می تواند مفید باشد چرا که به تعداد دو عدد رزومه و سابقه شغلی می توانند برای خود ایجاد کنند.

مدت زمان استفاده از پکیج سه ماهه کارجویی 90 روز است و کارجو می تواند به تعداد بی نهایت شغل یا آگهی استخدامی را تایید کند. در این پکیج،، کارجو قادر است 3 عدد از رزومه های خود را به صورت رزومه طلایی (فوری) و یا در قالب سابقه شغلی ویژه (در صدر رزومه های دیگران و در ردیف اول جستجو) قرار دهد.

پکیج یک ساله کارجویان

در این پکیج کارجو قادر است به تعداد نامحدود رزومه برای خود ایجاد کند که قاعدتا برای کسانی که توانایی کار به صورت نیروی آماده به کار فوری را نیز دارند، می تواند مفید باشد چرا که به تعداد نامحدود رزومه و سابقه شغلی می توانند برای خود ایجاد کنند.

مدت زمان استفاده از پکیج یک ساله کارجویی 365 روز یا همان یک سال است و کارجو می تواند به تعداد بی نهایت شغل یا آگهی استخدامی را تایید کند. در این پکیج، کارجو قادر است نامحدود از رزومه های خود را به صورت رزومه طلایی (فوری) و نامحدود رزومه دیگر خود را نیز در قالب سابقه شغلی ویژه (در صدر رزومه های دیگران و در ردیف اول جستجو) قرار دهد.

مشاهده لیست پکیج های کارجویی

راهنمای کار با سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز برای کارفرمایان

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

آیا برای ثبت رزومه و سوابق شغلی حتما باید در سایت کاریابی کامپیوتر جابز ثبت نام کنیم؟
امکانش هست بدون نام نویسی و ایجاد حساب کاربری رزومه کاری خود را درج نماییم.

This comment was minimized by the moderator on the site

با دروود،
بله، امکانش هست تا بدون ثبت نام شما به توانید به عنوان کارجو، رزومه کاری و سوابق شغلی خود را درج نمایید. ولی
برای تایید یا اپلای (Apply) آگهی استخدام کارفرما، بهترین کار اینست که نخست در سایت کاریابی کامپیوتر جابز ثبت نام نمایید و ابتدا رزومه و سوابق شغلی خود را به صورت رایگان ثبت کنید و سپس فرصت های شغلی را (نامحدود شغل) با همین...

با دروود،
بله، امکانش هست تا بدون ثبت نام شما به توانید به عنوان کارجو، رزومه کاری و سوابق شغلی خود را درج نمایید. ولی
برای تایید یا اپلای (Apply) آگهی استخدام کارفرما، بهترین کار اینست که نخست در سایت کاریابی کامپیوتر جابز ثبت نام نمایید و ابتدا رزومه و سوابق شغلی خود را به صورت رایگان ثبت کنید و سپس فرصت های شغلی را (نامحدود شغل) با همین رزومه ای که ساخته اید، تایید نمایید.
در غیر اینصورت، برای تایید شغل بعنوان بازدیدکننده، مجبورید برای هر آگهی استخدام، یک رزومه جدید ایجاد کنید.
در پنل مدیریت کارجویی می توانید با کارفرما گفتگوی زنده داشته باشید، مشاغل کوتاه را جهت یادآوری در آینده در پنل کاربری تان داشته باشید، برای هر فرصت شغلی ای که دوست داشتید، رزومه خود را ارسال کنید و چندین امکان دیگر

ادامه مطلب
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟