ربات های ثبت آگهی رایگان و برنامه نویسی Robot تبلیغات تلگرام و اینستاگرام

ربات ها چگونه در ثبت آگهی رایگان در فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام به ما کمک می کنند و چه نقشی در تبلیغات گسترده اینترنتی و فروش در فضای مجازی دارند؟ برنامه نویسی Robot های نرم افزاری و سخت افزاری چه فرقی با هم دارند و کدامیک بهتر است؟ در ادامه به معرفی کامل رباتهای تبلیغاتی و فرصت های شغلی این حوزه می پردازیم.

با ربات های ثبت آگهی رایگان تلگرام و اینستاگرام و تبلیغات گسترده اینترنتی آشنا شوید.

رباتهایی که در کار فروش و تبلیغات بسیار کمک کننده هستند کدام اند؟

لیست شرکتهای نیازمند برنامه نویس ربات تلگرام و اینستاگرام برای استخدام به صورت دورکاری و پروژه ای را مشاهده کنید؟

روش ثبت رایگان رزومه و سوابق تخصصی برنامه نویس ربات در سایت کاریابی و استخدام کامپیوتر جابز چگونه است؟

 

آشنایی با ربات های ثبت آگهی رایگان تلگرام و اینستاگرام و تبلیغات گسترده اینترنتی

تمام ربات ها، چه ربات های سخت افزاری که در صنعت و چه ربات های نرم افزاری که در کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرند به این دلیل ایجاد می شوند که یکسری کارهای روتین و تکراری را بطور خودکار، بصورت 24 ساعته، بدون خستگی و با دقت بسیار بالا به انجام برسانند تا در هزینه ها صرفه جویی شود، از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری شود و بازدهی و بهره وری نیروی فروش کلی افزایش یابد. امروزه ربات های تلگرام و اینستاگرام در بورس مشاغل برنامه نویسی در داخل کشور و خارج از ایران قرار دارند.

ربات ها می توانند در ثبت آگهی رایگان در فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام و غیره به ما کمک قابل توجهی نمایند و نقش مهمی در تبلیغات گسترده اینترنتی و فروش در فضای مجازی داشته باشند. Robot های نرم افزاری و سخت افزاری در عملکرد فرق چندانی با هم ندارند و بسته به نیازمندی شما، هرکدام کاردکرد خاص خود را دارند.

بیشتر شرکت های تولید کننده ربات های نرم افزاری و سخت افزاری در ایران نام کاربر مجازی Virtual User را برای ربات های نرم افزاری و Robot های سخت افزاری در نظر گرفته اند و بسته به اینکه به کدام نیاز پاسخ می دهند، در اینترنت نیز گاها محبوبیت فراوانی را پیدا کرده اند.

ربات ها چگونه در ثبت آگهی رایگان در فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام به ما کمک می کنند  و چه نقشی در تبلیغات گسترده اینترنتی و فروش در فضای مجازی دارند؟ Robot های نرم افزاری و سخت افزاری چه فرقی با هم دارند و کدامیک بهتر است؟

معرفی رباتهایی که در کار فروش و تبلیغات بسیار کمک کننده هستند

ربات اینستاگرام (ربات اینستاگرام کاربر مجازی)

ربات Instagram یک ربات جدید و بدون اکشن بلاکی اینستاگرام است. عملکردی شبیه دستیار رباتیک دارد که در امور تبلیغاتی و افزایش فالوور اینستاگرام و فروش اینترنتی بسیار سودمند است. برخی از ویژگی های مهم ربات اینستاگرام ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی به شرح زیر است: فالو کردن خودکار فالوورها، لایک کنندگان، فالویینگ ها و... پیج های هدف
امکان اجرا بر روی سرورهای مجازی بصورت 365/24 بدون قطعی
آنفالو خودکار
لایک زدن و کامنت گذاری خودکار در هشتگ ها و...
تضمین صد در صد بلاک نـشدن / بدون نیاز به هزینه ماهانه / یک سال آپدیت رایگان
آدرس صفحه توضیحات درباره ربات اینستاگرام برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی، به زودی در سایت کاریابی آنلاین و اینترنتی کامپیوتر جابز ایجاد می گردد.

ربات ارسال پیام انبوه تلگرام و دیگر پیام رسان ها

ربات پیام رسان انبوه یکی از محبوب ترین Robat ها برای شرکت در امور تبلیغات در فضای مجازی و اطلاع رسانی آگهی ها می باشد و به شکلی دستیار رباتیک در امور تبلیغاتی سروش، تلگرام و سایر Messenger ها می باشد. ویژگی های مهم ربات ارسال کننده پیام انبوه برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی به شرح زیر می باشد. ارسال پیام گروهی یا انبوه به لیست شماره ها یا به لیست آی دی ها به همراه عکس، ویدئو و...
امکان ارسال پیام خصوصی (پی وی) به اعضاء گروه ها
امکان فروارد پیام ها از کانال برای بالا بردن بازدید (View)
امکان اد کردن خودکار افراد به گروه شما (با شماره های ایرانی)
تضمین صد در صد بلاک نـشدن با رعایت قواعد / بدون نیاز به هزینه برای ارسال ها / یک سال آپدیت رایگان
آدرس صفحه توضیحات درباره ربات ارسال پیام انبوه تلگرام و سایر پیام رسان ها برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی، به زودی در سایت کاریابی آنلاین و اینترنتی کامپیوتر جابز ایجاد می گردد.

ربات جمع آوری بانک شماره

ربات دائمی و بسیار مقرون به صرفه است و به عنوان دستیار رباتیک برای جمع آوری شماره تلفن از سایت دیوار (divar.ir)، سایت شیپور (sheypoor.ir)، سایت دست دو (dast2.com)، سایت باما (bama.ir) و... عمل می کند و از ویژگی های مهم ربات جمع آوری بانک شماره به شرح زیر می باشد. امکان تفکیک شماره ها بر اساس شهر یا صنف کاری
عبور از سد انواع محدودیت ها (حل کپچا، لاگین خودکار و...)
جمع آوری اطلاعات مختلف علاوه بر شماره تلفن
سرعت بسیار مطلوب / بدون نیاز به هزینه ماهانه / یک سال آپدیت رایگان
آدرس صفحه توضیحات درباره ربات جمع آوری بانک شماره برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی، به زودی در سایت کاریابی آنلاین و اینترنتی کامپیوتر جابز ایجاد می گردد.

ربات ارتقاء سئو سایت

ربات ارتقاء سئو سایت یکی از ارزشمندترین Robot ها برای صاحبین سایت ها و کسب و کارها در فضای مجازی و اینترنت است. دستیار رباتیک برای بالا بردن جایگاه سایت شما در جستجوی گوگل از ویژگی های مهمی برخوردار است که در ادامه مشاهده مینمایید. شبیه سازی کاملاً انسانی سرچ گوگل با مأوس (شبیه سازی لرزش دست و...)
امکان تعیین عبارات جستجو و تعیین آدرس صفحه ای که باید کلیک شود
امکان تعویض خودکار پروکسی بمنظور تغییر دادن IP
تضمین صد در صد پنالتی نـشدن با رعایت قواعد / یک سال آپدیت رایگان
آدرس صفحه توضیحات درباره ربات ارتقاء سئو سایت برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی، به زودی در سایت کاریابی آنلاین و اینترنتی کامپیوتر جابز ایجاد می گردد.

ربات پیام گذار در سایت ها

بی شک، اگر دنبال یک دستیار هوشمند تبلیغاتی بی نظیر در اینترنت و فضای مجازی هستید ما به شما ربات پیام گذار در سایت ها را معرفی می کنیم. دستیار رباتیک برای ارسال پیام در صفحه "تماس با ما"، جستجو در گوگل و درج خودکار کامنت در صفحات پیدا شده که از ویژگی های مهم زیر برخوردار می باشد. امکان راه اندازی بلند مدت بر روی سرور مجازی، بدون نیاز به چک کردن
دارای امکان حل کردن انواع کپچا (با هزینه بسیار پایین، تقریبا 5 تومان برای هر کپچا در سایت روسی 2Captcha)
امکان تهیه لیست از سایت های کامنتگذاری شده -> عدم تکرار کامنتگذاری
دئمی و نامحدود فقط با یک بار خرید / یک سال آپدیت رایگان
آدرس صفحه توضیحات درباره ربات پیام گذار در سایت ها برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات گسترده اینترنتی، به زودی در سایت کاریابی آنلاین و اینترنتی کامپیوتر جابز ایجاد می گردد.
آیا نیاز به ربات های تبلیغاتی دیگری دارید؟ به عنوان مثال، ربات هایی برای Tweeter، Linkedin یا ... و یا نیازمند Robot های غیر تبلیغاتی و سفارشی دارید؟ در وب سایت کاریابی آنلاین و اینترنتی کامپیوتر جابز لیست شرکت های ارائه دهنده خدمات ربات را به شما معرفی کرده ایم و فرصت های شغلی در حوزه برنامه نویسی ربات را نیز جهت آشنایی بیشتر مخاطبان در اختیار بینندگان گرامی قرار داده ایم.

 

لیست شرکتهای نیازمند برنامه نویس ربات تلگرام و اینستاگرام برای استخدام به صورت دورکاری و پروژه ای

اگر به دنبال فرصت شغلی در زمینه ربات و برنامه نویسی Robot هستید ما در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابزلیستی از کارفرمایان و شرکتهای نیازمند برنامه نویس ربات تلگرام و اینستاگرام برای استخدام به صورت دورکاری و پروژه ای را قرار داده ایم که مانند تصویر زیر می توانید به جستجوی کار در این زمینه بپردازید. کافیست از منوی استخدام زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی را انتخاب نمایید و مانند تصویر زیر به دنبال فرصت های شغلی این حوزه بپردازید.

اگر به دنبال فرصت شغلی در زمینه ربات و برنامه نویسی Robot هستید ما در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابزلیستی از کارفرمایان و شرکتهای نیازمند برنامه نویس ربات تلگرام و اینستاگرام برای استخدام به صورت دورکاری و پروژه ای را قرار داده ایم

ثبت رایگان رزومه و سوابق تخصصی برنامه نویس ربات در سایت کاریابی و استخدام کامپیوتر جابز

اگر برنامه نویس دورکار ربات هستید یا به صورت پروژه ای در زمینه برنامه نویسی Robot کار می کنید و می خواهید در زمینه ربات نویسی تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشته باشید، می توانید به صورت رایگان رزومه و سوابق تخصصی خود را در سایت کاریابی و استخدام کامپیوتر جابز ثبت کنید. کافیست از منوی کارجویان، زیر منوی ثبت رزومه را انتخاب کنید و سپس در هنگام پرکردن سوابق شغلی خود، مجموعه فعالیت تان را برنامه نویسی و زیرمجموعه کاری تان را برنامه نویس ربات Robot قرار دهید.

برای آشنایی با روش استفاده از ربات های تلگرام و اینستاگرام ثبت آگهی رایگان و درج تبلیغات مطلب معرفی کامل نرم افزار درج آگهی و تبلیغ انبوه در اینستا و اینترنت را مطالعه نمایید.

 

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

ربات تلگرام برای قیمت لحظه ای دلار تهران رو می خواستم
هزینه برنامه نویسی یک telegram robot برای نمایش قیمت لحظه ای دلار و یا سایر ارزهای دنیا چقدر میشه؟

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟